Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

tunang menyuruh saya menjaga bayi baru lahir alasan anak jiran tapi rupanya ANAK DIA bersama kekasih gelapnya.. YA ALLAH..

Maaf..saya bukan nak mmbuka aib suami atau apa2...cuma nak mintak pendapat..susah sangat untuk saya lupa apa yang dia pernah buat kat saya dulu..

ya saya tau dia dah berubah..dia baik sangat2 sekarang..tapi perbuatan dia dulu..buat saya benci dia..ya sayang tu ada..tapi lebih pada benci.

.masa mula2 bercinta..dia mintak saya jaga kan sorang baby dia cakap anak jiran..allah nak tunjuk jugak..satu hari saya dapat tau baby tu anak dia..anak dia dengan ex gf dia.

.masa tu blom jadi ex lagi..saya bagi dia pilihan..pilih saya atau mereka..dia pilih saya..tapi dalam pilih saya pon..berkali2 dia curang..bila kantoi curang saya marah2 dia akan pukul saya.sakit hati sangat2..

bila tengok muka dia hari2 terbayang apa yang dia pernah buat kat saya dulu..sekarang saya pregnant..dan doc bagi deu sama tarikh dengan anak luar nikah dia tu..hari2 saya brdoa semoga saya bersalin awal or lewat dari tarikh tu..saya tak nak bila dia tengok anak kami...


dia akan ingat anak luar nikah dia dengan perempuan tu..sakit hati sangat2...dugaan sngguh






Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA tunang menyuruh saya menjaga bayi baru lahir alasan anak jiran tapi rupanya ANAK DIA bersama kekasih gelapnya.. YA ALLAH... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top