Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Netizen Dedahkan Sharnaaz Ahmad Mengamuk Tumbuk Nabila Kakak Neelofa, Ini Perkongsian Netizen Tersebut

Sejak akhir-akhir ini, nama pelakon sado Sharnaaz Ahmad kerap menjadi bualan hangat ramai.. Baru-baru ni Sharnaaz menjadi bualan hangat kerana mengamuk kat akaun Instagramnya kerana tak puas hati dengan seorang pelakon baru yang dikatakan berkelakuan biadap dengannya..


Selepas isu panas tu, timbul lagi kontroversi panas lain pulak u’olls.. Perkara ni lebih hangat daripada kotroversi mengamuk kat pelakon baru tu.. Sharnaaz didakwa memukul kekasihnya yang jugak kakak kepada pelakon popular Neelofa, Nabila.. Perghh.. Biar betul ni??

Sebelum ni bukan main manja lagi pasangan kekasih ni.. Tut! Tup! Timbul pulak isu panas ni.. Apa cer ni?? Dakwaan tersebut timbul selepas Nabila memuat naik satu gambar di akaun Instagramnya pada 26 November lalu, gambar tersebut telah mencetuskan banyak persoalan kepada orang ramai..


https://utaranews.files.wordpress.com/2016/11/wp-1480333458069.jpg

Tapi sayangnya gambar tu telah dipadamkan oleh Nabila.. U’olls tengok jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap gambar tu.. Ramai tertanya-tanya apa yang sebenarnya terjadi kepada pasangan terbabit.. Miss dengar Nabila bukan setakat ditumbuk jer, malah ditinggalkan di sebuah stesen minyak..
https://utaranews.files.wordpress.com/2016/11/wp-1480333422891.png
https://utaranews.files.wordpress.com/2016/11/wp-1480333443434.png

Apa-apa pun u’olls tunggu je la cerita sebenar dari tuan punya badan sendiri yer.. Lagipun Miss tengok kat akaun Instgram Nabila masih ada gambar-gambar Sharnaaz lagi.. Kalau dorang bergaduh besar, tak akan masih nak simpan gambar jantan tu kan?? – Misshana/Utaranews




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Netizen Dedahkan Sharnaaz Ahmad Mengamuk Tumbuk Nabila Kakak Neelofa, Ini Perkongsian Netizen Tersebut. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top