Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

rahsia lelaki ni memiliki badan berketul dek kerana makan uri anak selepas isterinya bersalin...


Sydey: Seorang ahli bina badan sanggup makan uri anak perempuannya yang disimpan seminggu selepas bayi itu lahir semata-mata percaya kandungan protein di dalamnya mampu meningkatkan otot badannya.



Aaron Curtis menyimpan uri bayinya itu selama seminggu di dalam peti sejuk sebelum digoreng dan dimakan dan merakam video dirinya memasak organ itu.

“Selepas anak sulung saya diahirkan, saya terfikir mahu makan organ yang membantunya hidup sepanjang kehamilan kerana menganggap ia mampu memberi kesan positif terhadap saya.

“Sebenarnya saya sendiri pun teragak-agak ketika mahu memakannya dan selepas menunggu seminggu, saya memutuskan eloklah membasuhnya bersih-bersih supaya tidak lagi berlendir. Harap-harap saya tidak mati,” katanya berseloroh.

Curtis berkata, dia cuma memasak sedikit daging itu kerana bimbang keracunan. Sebaik masak, dia dilihat mengunyahnya dan berkata, rasanya tidak ubah seperti hati lembu.





ww.hmetro.com.my/node/181512







https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: jijik

TERIMA KASIH SUDI BACA rahsia lelaki ni memiliki badan berketul dek kerana makan uri anak selepas isterinya bersalin.... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top