Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya stress dengan Mil saya dia kalau selsema,dia akan buang hingus merata2 pernah sekali saya bawak dia keluar,dia lap hingus dekat daun2 pokok.

Admin..tlg hide profile saya ye..
Assalamualaikum warga Krt..

saya ade masalah sikit la dengan family suami..makin lama makin stress saya dengan diorang..x tau nak cakap macam mane.

.nak Kate pengotor kang,kasar sangat pulak..cerita nye macam ni..saya stress ngan Mil saya..dia kalau selsema,dia akan buang hingus merata2..puas dah bagi towel kecik atau tisu,tak digunakan.

.bila naik kereta,dia akan lap hingus dekat kusyen atau mane2 tempat yang dia rase boleh lap..geli betul saya..dah la kereta saya.

.pernah sekali saya bawak dia keluar,dia lap hingus dekat daun2 pokok..nak Kate buang tebiat,nampak macam x pulak..
bab hingus 1 Hal..


kalau time makan,dia sesuke hati je meludah kalau ade tulang atau ape saje yang dia x dapat nak kunyah..sampai masuk dalam pinggan orang lain..termasuk lah saya punya pinggan!..yang saya herankan,anak2 nye x tegur lansung mak nye tu..lepas makan sendawa kuat2.

.macam nak bagi semua orang tau yang dia dah kenyang..kalau nak kentut,x kesah lah depan orang ke ape..ha yang bab kentut dan sendawa ni memang semua Anak dia ikot sekali..tengah makan,kalau rase nak kentut,angkat punggung,kentut kuat2..same je laki perempuan.

.termasuk la suami saya..stress betul saya kalau duduk dengan dorang..macam mane ni..boleh x sesape boleh bagi kata2 semangat untuk hilangkan stress saya Kat family suami saya ni?






Labels: jijik

TERIMA KASIH SUDI BACA saya stress dengan Mil saya dia kalau selsema,dia akan buang hingus merata2 pernah sekali saya bawak dia keluar,dia lap hingus dekat daun2 pokok.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top