Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya banyak lakukan dosa zina..sekarang tengah sarat mengandung anak ke3 dari benih bekas suami

Assalamualaikum . Sya nak kongsi sikit tentang saya.
Tolong jangan kecam saya maupun .. 


Jika rasa saya layak dibantu. Bantu. Jika x .jangan kondem.
Terima kasih atas krt ..
Postkan pasal saya.

Saya janda anak 3. 

Seorang anak saya. Paling tua 6tahun . Tu anak saya jaga dari lahir. Sebelum saya berkhawin .
Anak yang lahir dari rahim saya 2 orang .. 


Saya ini orang perantau bergantung hidup dengan bekas suami sahaja dulu.
Saya xde keluarga.
Maupun adik beradik saudara mara ke.
Saya sekarang mengadung 6bulan ..
Hasil dari hubungan dengan xsuami juga. 


Walaupun da cerai . Tapi bersama. .tapi setelah dianya tahu saya ni mengadung. Dia xde da jumpa atau pun hubungi saya. Nafkah anak3 tu memang tidak la dia pernah bagi. 


Tidak sama sekali ..
Sekarang saya tengah sarat . Dengan anak 2 orang .. 1 4tahun seorang lagi 3tahun .. 


Yang anak 6tahun tu bekas suami punye mak ambil sebagai anak angkat ..
Sekarang ni keluarga belas suami nak rebut anak saya. Pulak. Masa kecik xpeduli da besar macam dan nak ambil dah la seharam duit pun x belanja kan anak. Sekrang ada hati nak ambil anak. 


Sampaikan saya dalam keadaan sarat macam ni. Dengan rebut sampai tumbuk dan cederakan saya. Saya hanya mampu lari. Nak kata turun naik mahkmah tu untuk tuntut nafkah anak. Saya ni xde sesiapa mendamping. So senang je nak tewasknan.
Sekarang ni hidup seperti pelarian. .. takut dan trauma dorang datang dan ambil anak lagi.
Nasib la ada insan yang bantu saya lagi. Untuk makan minum dan juga susu dan pampers anak.
Klo tak saya da terfikir ke arah jalan yang singkat. 


Nanti bayi.ni lahir da besar lagi nak ambil. Hmm. Semua nak ambil jadi saya ada apa.
Anak2 ni la segalanya bagi saya.
Anak2 ni la nyawa saya. 


Saya sakit berank sdri xde pun yang rasa nk temankan.

Berikan la saya semangat untuk terus hidup dengan anak.






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA saya banyak lakukan dosa zina..sekarang tengah sarat mengandung anak ke3 dari benih bekas suami. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top