Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Love Bite Pada Leher Yuna, Ini Penjelasan Yuna Tentang "Lebat" Tersebut

Jangan mudah percaya cakap-cakap belakang mengenai 'misteri' tanda merah pada leher penyanyi popular Yuna.

Lumrah manusia, kesan begitu pada leher mudah mengundang prasangka. Dan ketika muncul di konsert Rockaway diBukit Jalil 19 November lalu, gambar Yuna yang terdapat kesan merah di leher dirakam jurugambar secara tidak sengaja.



Maka spekulasi pun berkembang pantas di kalangan peminat.Namun ia bukan seperti disangka umum. Malam tadi Yuna tampil menjawab tanda tanya orang ramai.

Kata Yuna ia bukanlah gigitan cinta (love bite) sebaliknya sesuatu yang menyakitkan. Menurut penyanyi Crush itu dia
disengat labah-labah"Gigitan itu bukan saja ada di leher tetapi terdapat di beberapa bahagian badan seperti tangan dan kaki.

"Ekoran gigitan labah-labah itu muka saya membengkak hampir seminggu," katanya.Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Mat Zara'ai ditemui pada majlis meraikan ulang tahun pertama aplikasi muzik Yonder
Music di St Regis Kuala Lumpur.

Turut hadir membuat persembahan di majlis itu ialah penyanyi popular Datuk Siti Nurhaliza dan artis baru Indonesia, Karel.Baru-baru ini pelayar maya membangkitkan persoalan mengenai tanda pada leher Yuna.

Ia segera mengundang pelbagai andaian, termasuk yang nakal-nakal, selain mengesyaki Yuna menjadi mangsa serangan
nyamuk.Bagaimanapun Yuna menegaskan supaya umum jangan mengamalkan sikap mudah berprasangka.

Kata Yuna tanda gigitan serangga yang sering memberi reaksi gatal itu terjadi ketika dia membuat persembahan diAlabama, AS kira-kira lima minggu lalu.

Selain tangan dan kaki kesan lebam itu turut muncul di dahi dan hidung dan masih belum hilang sehingga kini."Jadi, janganlah sangka yang bukan-bukan," katanya.

Sementara itu Yuna memberitahu video muzik untuk single terbarunya, Pulang, boleh disaksikan di laman sesawang
YouTube mulai hari ini.

Bersama penyanyi SonaOne, lagu Pulang itu, kata Yuna, bercerita tentang sikap individu yang terlalu mengejar cita-cita sehingga mengabaikan ibu dan nilai persahabatan.-malaysiakini





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Love Bite Pada Leher Yuna, Ini Penjelasan Yuna Tentang "Lebat" Tersebut . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top