Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

jarak umur kami 29 tahun hidup memang bahagia tapi sayangnya anak tiri benci saya kerna muda darinya

Admint
Assalammualaikum,admint tlg hide kan identiti saya ye,saya cuma nk berkongsi sikit dgn warga krt sedikit tntang hidup saya,



Saya baru berumur 25 tahun,dah berkahwin,suami saya 55 tahun,mesti ramai yg trkejut dgn perbezaan umur saya dan suami,dah nama pun jodoh xkenal usia kan,


saya sbelum berkahwin dgn suami skrg saya pernah berkahwin pada usia 21 tahun dan bercerai dgn ex suami dan dikurniakan sorg anak llaki,dan suami saya pun pernah berkahwin dan bercerai dgn ex wife dia,dan ada 3 org anak,perkahwinan saya dan suami suka sama suka suami saya pun jenis segak brgaya walaupun diusia 55 tahun


,kehidupan kami ok bahagia,suami pun berkerjaya ada bisnez sndiri dan dia xbenarkan saya bkerja,saya ok trima keputusan suami xbagi kerja dan focus pda bisnez kami,layanan suami pada anak saya pun baik dan suami mmg jenis penyayang tpi msalah saya skrg nie anak-anak tiri saya xsuka saya


,dah puas saya buat baik,suami saya slalu sedapkan hati saya nak pujuk saya supaya jgn berkecil hati dgn anak anak dia,saya sedar saya cuma mak tiri,saya tahu diaorang marah sbb saya jauh lebih muda dari mereka,anak tiri saya yg sulung dah umur 29 tahun tua lagi dari saya mak tiri mereka sbb tu agak nye mereka xbole trima saya sampai skrg,dah masuk 2 tahun saya 


kahwin dgn suami tapi sampai skrg anak-anak tiri xprnah hormat saya,paling saya sedih diorang pernah maki hamun carut saya dlm watsaap,pernah satu hari tu kenduri arwah mak mertua saya,kami brkumpul ramai-ramai bila anak tiri dtg dia xsapa pun saya,dia salam semua org dlm rumah tu tapi saya dia orang xsalam,ya allah kecik hati saya anak anak buat saya mcm tu,


suami saya slalu pujuk nak sedapkan hati saya tahu suami pun dah puas nasihat anak anak dia tapi ttap mereka layan saya mcm hina sgt,salah ke saya sebagai mak tiri muda???susah senang sakit pening saya jaga ayah diorang tapi ucap trima kasih pun xda malah saya dianggap musuh,dah la sakit pening khabar ayah xprnah tanye,saya sedih sgt admint anak anak layan saya mcm tu


,saya sayang suami saya spenuh hati walaupun mcm mcm org kutuk saya dgn suami xsedar diri lah,kawin dgn org tua lah,kawin dgn budak budak lah tpi saya pekak kan telinga ape org ckp tentang saya dan suami,salah ke suami isteri beza jarak umur,mmg jarak kami beza 29 tahun tpi itu kan takdir allah pertemukan saya dan suami,saya sedih sgt admint dianggap musuh oleh anak anak tiri...






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA jarak umur kami 29 tahun hidup memang bahagia tapi sayangnya anak tiri benci saya kerna muda darinya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top