Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Ketika Dalam Pantang Suami Mengaku Ada Bini Baru, Lebih Kejam Lagi Saya Diceraikan Ketika Usia Anak 2 Bulan- Luahan Ibu Ini Patut Wanita Baca

Assalamualaikum admin... mohon hide kan profile diriku... ini ku pinjsm fb anak saudaraku..\aku ingin berkongsi kisah ku dan ingin mohon nasihat bagaimana cara untuk kita melupakan seseorg yg pernah kita sayangi & terlalu mencintai...
Sukar untuk mmbenci walaupun si dia sudah pergi dr hidup ini,dari hati ini kerana kehadiran wanita lain dlm hati nya.. hadiah dari nya utk diriku selepas aku melahirkan zuriat ke-2 utknya.. 

Dlm tempoh aku berpantang dia pernah berseloka padaku 'dapat bini baru' ..ku fikirkan dia merujuk pd kereta...almaklum la pd ketika tu dia dapat memiliki sebuah kereta baru pertamanya.. namun Allah tunjukkan kebenaran... Firasat seorg isteri mmg tak pernah salah...tidak ku sangka dia sanggup memperlakukan aku sedemikian rupa... 

andai ada slh dan silap ku,,andai ada kekurangan ku yg tidak dapat diterima...tegurla dan nasihatla..bukan dgn cara mencari wanita lain... aku bukan lah insan yg sempurna,,, aku dpt menerima segala kelemahan kekurangan yg ada pada dirinya..namun kenapa tega berbuat begitu kepadaku.. hidup keluarga sendiri belum terurus tp tetap sibuk mencari cinta wanita lain... ank bini belum pernah kau bimbing ke jln Allah..imamkan solat jauh sekali ,,solat jumaat pergi pun bila waktu tertentu sahaja.. 

jarang kau tunaikan kewajipan sebagai seorg Islam,,tp kau sibuk dengan cinta baru mu...berhasrat berkahwin kerana kecian kan wanita itu yg sudah beberapa kali putus cinta kata mu...tp engkau tidak pernah kecian pada diriku...

aku diceraikan semasa ank ku berusia 2 bln bila manapembohongan...muslihat sepakat wanita itu terbongkar kerana niat ingin spend time together beberapa hari dgn wanita itu mnyambut ulangthn kelahiran wanita trsebut...luka nya hatiku bila ku tahu pembohongan yang mereka berdua bina semata2 ingin bersma...engkau berang bila aku tahu kebenarannya... 

aku tidak pernah meminta merayu engkau kembali ke pngkuan ku suatu ketika dulu di saat engkau berjumpa wanita lain & bertunang ..bila engkau putus tunang, engkau kembali mncari diriku..aku lagsung tidak tahu mngenai hal trsebut tp kelurgamu yg ceritakan pada ku..

aku tidak pernah meminta engkau mngahwini diri ku tp engkau yg ingin memperisterikan aku... tp bila saat engkau sudah berjumpa wanita yg engkau inginkan,,yg engkau katakan wanita itu ada kelebihan yg tiada padaku,.terus engkau aibkan diriku..


engkau katakan engkau sudah lama bersabar dgn ku dari sebelum aku mnjd isterimu..tp lupa kah engkau dlm tempoh yg engkau katakan itu engkau pernah pergi dari hidupku dlm jangka masa yg lama...dan engkau kembali padaku tanpa diundang,,setelah aku cantumkan kembali hatiku yg berkecai oleh mu...namun kerana rasa cinta dan sayang yg msih mendalam pada mu..aku menerima dirimu seikhlas hatiku...


apa salah dan silap ku pada mu... ya,,,aku tak salahkan engkau mahupun wanita itu,,kerana kalian tidak pernah bersalah...yang salahnya ada lah aku,,,aku yang tidak tahu mnjaga rumahtanggaku sehingga membuka ruang utk engkau dah wanita itu mnyemai cinta.... terima kasih atas apa yang kalian berdua lakukan terhdp ku & anak2 ku...


sejujurnya,,sukar untuk ku melupakan walau apa jua yang telah dia lakukan pada ku..malahan aku sentiasa berdoa agar dia sedar akan perbuatannya dan kembali ke pngkuan ku dan ank2.. 

namun itu semua tidak mungkin akan terjadi...seperti berharap pada sesuatu yg tidak pasti.. kini,penceraian ku sudah mencecah sethn lebih...nmun aku tetap tidak dpt melupakn ,,


ku mohon pendapat/nasihat dr semua wrga krt...bagaimana cara kita utk melupakan insan yg kita pernah syg...?? terima kasih.
# maaf andai cerita ku tidak tersusun ..- kRT



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Ketika Dalam Pantang Suami Mengaku Ada Bini Baru, Lebih Kejam Lagi Saya Diceraikan Ketika Usia Anak 2 Bulan- Luahan Ibu Ini Patut Wanita Baca . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top