Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya sentiasa jadi mangsa cabul sepupu, saya dipukul amik kesempatan,tiap malam masuk bilik saya raba saya

Salam krt, mohon hide profile saya.
Saya mempunyai masalah sukar lupakan kisah sewaktu masih kecil.


 Semasa 9tahun, emak(mualaf) digantung tak bertali, bapak nikah lain tinggalkan kami sehelai sepinggang, kami tinggal kat umah nenek. Sejak emak jadi ibu tunggal, sukar nak tengok emak drumah. Pagi pulang tengah malam, sehari 2 kerja.

 Jadi macam²lah berlaku di rumah nenek, saya sentiasa jadi mangsa cabul sepupu, saya dipukul,bila baru cari emak, emak dah turun kerja, balik sekolah, kami makan nasi garam sahaja.tu je yang sedia, nenek(sebeleh bapa) masak terus simpan bilik

. Saya brkerja sambil sekolah ketika berusia 11 tahun.kerja angkut batu ikut mak. Umur 12, mak bawak kami tinggal rumah bf die kat flat, mula² dia baik, makan minum belanja semua ada, tapi dia amik kesempatan,tiap malam masuk bilik saya raba saya, bila nak bagitau mak,saya takut, takut adik² dan mak hidup macam dulu, jadi saya relakan saja asalkan adik dan mak bahagia.

saya satu² perempuan.mujur tak pernah jadi mangsa rogol. Saya sentiasa rindu bapak.kadang bila saya pulang sekolah terserempak dia dan ank tirinya sedang makan kfc. Saya nangis, saya jalan kaki hari² sebatu lebih jauh, dia sedap² makan kfc. Saya trauma tiap malam takut dicabul sedangkan bapak lindungi anak tirinya.

 Bila dah masuk tingkatan. Cabul takda tapi tenungannya ada. Mak berzina hari², bila dinasihat, ibarat mencurah air ke daun keladi, 2009, bapak excident, saya terkilan, saya mrnangis sedangkan tiada manis bersama,


saya sentiasa rindu, rindu yang sejak 9 tahun, tiba² diambil oleh-Nya. Sekarang saya dah berumah tangga tapi saya memang tak boleh ingat masa lalu. Baru sekarang saya luahkan. Macamana saya nak lupakan semua tu..






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA saya sentiasa jadi mangsa cabul sepupu, saya dipukul amik kesempatan,tiap malam masuk bilik saya raba saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top