Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Janda Tewas, Mengaku Berzina Dengan Suami Orang 4 Kali Sebulan Hingga Hamil Anak Luar Nikah

Assalamualaikum. Mohon admin hide kan fb sy..
Terus kpd penceritaan saya.. Saya mahu tahu dr kwn2 di sini 'bagaimanakah utk saya dapat kan hak nafkah anak luar taraf saya terhadap bapa kandung nya? Adakah sesapa tahu prosedur nya? 



Cerita nya bermula saya telah trlanjur dgn rakan lelaki saya di tempat kerja. Dia suami org. Mmg dia tak pernah menjanjikan apa2 tapi kerna nafsu dan iman yg tipis kami tewas. Kami hanya pernah 3-4x saja bersama, pn dlm bulan yg sama. 

Sblm itu saya seorg janda dan sy telah ada bf namun bf saya belayar di lautan berbulan2. Mungkin kerana saya sunyi menjadikan sy hilang pedoman. 2 bulan selepas keterlanjuran dgn suami org tu sy berhenti kerja kerna takut hubungan itu di hidu bf saya yg akan kembali 2 bulan lagi. Malangnya saya mengandung anak rakan sekerja itu. Bila saya khabarkan hal tu padanya dia tak mahu bertanggungjawap. Dia kata saya mcm2. Sy bertindak mengugut dia akhirnya dia mengalah. Tapi dia tak mahu bernikah di Malaysia kerna wife dia tak tahu hal ni. 

Alhamdulillah adik perempuan saya mencari ejen nikah di Thailand. Kami selamat bernikah. Kami nikah pagi, tengahari wife dia dpt tahu hal ni. Namun setelah 2 hari kami pulang ke Malaysia saya dpt msg dari suami saya tu yg saya di ceraikan dgn talak 3!! Masa tu saya pulang rumah ibu saya dan dia pulang ke rumah isteri nya. Dia cuma kata isteri nya taknak bermadu sama ada pilih saya dan ceraikan isteri dia atau pilih isteri dia dgn ceraikan saya. Maka dia pilih menceraikan saya. 

Saya syak bini dia yg jahat menyuruh menceraikan saya. Sejak itu saya tiada langsung terima khabar berita dari dia. Saya tahu dia masih bekerja di tempat lama tapi dia tak pernah sekalipun dtg cari saya. 1 bulan lebih lepas tu sy selamat melahirkan seorg Puteri dan sebulan lepas tu saya dapat surat cerai dari Songkhla, Thailand yg mana mereka telah sah kn talak suami saya tu. Saya rasa di aniaya. 

Sekarang saya hanya pikir ank perempuan saya saja. Ada tak sesapa tahu bagaimana utk sy dpt kan hak nafkah anak sy dari lelaki tu? Utk makluman kami bernikah ketika kandungan saya berusia 8 bulan. Terima kasih pada yg sudi beri response. .-    krt



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Janda Tewas, Mengaku Berzina Dengan Suami Orang 4 Kali Sebulan Hingga Hamil Anak Luar Nikah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top