Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

si suami dapat kecaman hebat dari netizen akibat gemar lepak dan salahkan isteri yang dalam pantang

Saya seorang suami yang bermasalah umor 40an penjawat awam di sebuah kolej perubatan..

sudah berkahwin hampir 14 tahun..masalah kerana terasa dikongkong oleh istri saya selepas melahirkan anak ke 4..

dulu xada la teruk sangat..saya bebas kemana pun..tapi sejak dapat baby yang ke 4 makin teruk keadaan..dia macam xpercaya pada saya..saya keluar malam pun dah berleter..

sedangkan saya minum dan borak dengan kawan2..bukan buat maksiat pun.adakah sebab dia meroyan atau buatan orang perangai dia begitu rupa.


.perlukah saya membawa dia berubat tradisional atau moden?mintak pendapat anda semua.

komen

 
Faiz Musa anak 4 ,memanglah kena marah kalu kerap sgt keluar.anak2 tkkanlah bini je nk jaga


 Farhana Ghaza Ingat x pnt ke jage ank 4 org sorang2? En yg kene p berubat..bukan bini tu

 Nia Firdani nk lepak tu bawak la anak..bgi isteri rest kat rmh..penat la tu smua bnda kat rmh nk kne hadap sendri...tu cara dia luahkan hati tu..harap fahami situasi..

 Az Rin Huhu. Kesian encik. Next time encik kalau nak main badminton atau futsal ajaklah anak anak encik. Kalau boleh wife bawa sekali lepak tepi. Huhu😂

Habis futsal ajak makan mekdi segera. Sebab sekarang mekdi makan dulu baru bayar. Haha


 Ct Ct Sue Letih kot. Beranak pun dia...kelam kabut kepung ank pun dia. Laki melapuk kedai mengopi ngan kawan...bestnya jadi laki


 Jamaliah Mohd Shari Buatan ko le. Sesenang je kata bini meroyan eh. Dah ank 4 ko nak lepak2 lg mlm2 dgn kwn2. Tlg la jaga ank2, tlg buat kerja rmh apa yg patut. bkn disuruh baru nak buat. Pas tu ko jaga anak & wife kuar dgn kwn2 dia. Ko rasa berann x




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: lawak

TERIMA KASIH SUDI BACA si suami dapat kecaman hebat dari netizen akibat gemar lepak dan salahkan isteri yang dalam pantang . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top