Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

terkena minyak panas masa ibu dia tengah masak kat dapur.dia pergi tarik dapur,habis tumpah sambal atas kepala dan dapur pun jatuh sekali

#prayforadam #adamkuat
=======================================

Doakan anak kawan sekolah fara cepat sihat ye..terkena minyak panas masa ibu dye tengah masak kat dapur...dye pergi tarik dapur , habis tumpah sambal atas kepala dan dapur pun jatuh sekali....mata dah 3 hari x boleh buka...


.kesian sangat...sedih dengar kawan citer dye merengek..." bu..sakit bu...".. Kita yang terpecik minyak pun sakit..apa lagi si kecik ni tertumpah yang panas2 atas kepala....Ya allah..kalau fara kat tempat si ibu, x tahu la macam mana perasaan ni...anak merengek demam pun dah sedih..


.ya allah...sembuh kan lah adam...buat ayu, banyakkan bersabar, kuat kan semangat tau...jangan salah kan diri, benda nak jadi, kita x tahu....
Buat ibu bapa kat luar sana....tolong la berhati2 ya...jangan bagi anak masuk dapur time kita masak...kalau dye nagis, tinggl dulu yang nk msak tu 


, jangan bawa dye masuk sekali time kita masak....wayar gas, heater air jangan biar kan wayar terjuntai, nanti anak tarik...


#prayforadam #adambudakkuat




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA terkena minyak panas masa ibu dia tengah masak kat dapur.dia pergi tarik dapur,habis tumpah sambal atas kepala dan dapur pun jatuh sekali. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top