Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Wanita Terkejut Dijamu Aksi Seks Terbuka Dalam Kelab Malam Secara LIVE Lihat Video Penuh

SEORANG pengunjung kelab wanita tanpa segan silu melakukan aksi lucah terhadap seorang pengunjung lelaki sehingga mengejutkan ramai pelanggan pusat hiburan tersebut.


Kejadian berkenaan dirakamkan di tengah bandar Shakhtinsk, di wilayah Karaganda, Kazakhstan.

Video yang dirakam dengan menggunakan telefon bimbit menunjukkan pasangan lelaki dan wanita itu ghairah menari di tengah kelab berkenaan hingga tidak mempedulikan mata lain yang memandang mereka.

Kemudian si wanita dilihat menarik seluar pasangannya itu sebelum mereka melakukan hubungan seks di hadapan penonton yang berada di dalam pusat hiburan tersebut.Tindakan spontan berkenaan malah telah menerima tepukan dan jeritan daripada pengunjung kelab berkenaan.

Beberapa pengunjung premis berkenaan difahamkan tidak melepaskan peluang untuk merakam ‘free show’ tersebut di sebalik ada juga yang berasa malu dengan apa yang terjadi di hadapan mereka.

Rakaman berkenaan yang dimuat naik ke laman sesawang telah mencetuskan perdebatan hangat dalam kalangan masyarakat negara bekas Kesatuan Soviet itu.Seorang pengguna, Timur Zhazitov, berseloroh: “Saya mahu pergi ke Shakhtinsk!”









Manakala seorang lagi dikenali sebagai Azheka pula berkata: “Saya tidak mahu melihat anak-anak saya melakukan sesuatu seperti ini dan dirakam, mereka semua patut malu dengan diri sendiri.”

Meskipun video tersebut mencetuskan perdebatan hangat namun nama-nama individu yang beraksi di dalam rakaman itu tidak dinyatakan. – 

 MYNEWSHUB.CC



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Wanita Terkejut Dijamu Aksi Seks Terbuka Dalam Kelab Malam Secara LIVE Lihat Video Penuh. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top