Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami ada skandal bila suruh bernikah alasan tak mampu tapi check in hotel buat maksiat selalu mampu pulak

assalamualaikum...
Saya nak tumpang minta pendapat...


Saya dan suami dah 9 tahun berumah tangga...
Saya tau dia ada makwe lain dan saya ni jenis malas nak bergaduh...saya ada bukti diorg check in bagai...

Yang masalahnya sekarang,saya dah contact budak pompuan tu,nak meminang dia...dari diorang duk buat maksiat baik la kawin...
Tapi xmau pulak...katanya nak tumpang kasih je...


Husband pun dapat tau pasal ni,dia cakap dia pilih saya...
Tapi umpama campak air panas dalam kolam renang la...xde effect pape pun sebab jumpa gak,bermadu kasih dalaam whats app jugak..
Saya pegi jumpa kakak budak pompuan ni sebab dia yatim piatu...nyatakan hasrat nak buat dia madu saya...tapi kakak dia terkejut sebab ingat husband saya xkawin lagi (maksudnya penah bawak husband saya jumpa kakak dia la ni)...

Kakak dia xbenarkan dan akan halang adik di jumpa husband saya...tapi dah terlambat kak non oooiii...
Adik ko tu da check in bagai dah...


Bila husband dan skandalnya tu dapat tau saya gi jumpa kakak budak ni,terus budak tu cakap dia bukan nak kawin dengan husband saya...just nak menumpang kasih je..hotak hang tumpang kasih sampai check in.
Dah orang offer nak halalkan dua2 xmau,tapi duk check in hotel tambah dosa...bangkai sungguh perangai...

Saya dengan suami memang xtido sebilik dah...xlalu nak pegang dia lepas pikir apa dia buat...tapi saya masih hormat dia sebagai suami...masih jaga makan minum...xpernah masam muka dengan dia...

Sekarang ni nak tanya...nak bagi peluang kedua ke tak?
Dah tu ni nasihat sikit la...orang pompuan sekalian,sekali pun nak menumpang kasih,xpayah sampai serah diri kat jantan2 keparat...kalau 'lelaki',dia hormat maruah perempuan...yang 'jantan' ni x...

Lagi 1 kalau xmau jangan buat,kang orang offer jadi madu,xmau pulak...xmau jadi perampas la konon...bila orang halang kata xmau ikut sunnah nabi...Batu lesung mau?

Jadi,boleh dibaiki lagi x hubungan ni...kalau ikut perasaan memang xla...tapi kena pikir anak dengan family dia..mak mertua dengan saya rapat,takut sebab kes ni,jadi bermasam muka...aduhhh...buntu...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA suami ada skandal bila suruh bernikah alasan tak mampu tapi check in hotel buat maksiat selalu mampu pulak. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top