Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Janda Anak Satu Dirogol Dalam Kereta Ketika First Time Jumpa Lelaki Dikenali Dalam We Chat

Assalamualaikum wbt.. Saya ingin menyatakan masalah saya dan minta pendapat.. saya seorang janda anak 1..



 saya mengakui saya tidak pandai jaga diri. Saya mengenali seorang lelaki di wechat. Hari pertama saya berjumpa dengan nya saya telah dirogol dalam kreta. Pada mula nya dia ingin membawa saya masuk hotel tapi saya menolak. Kemudian die ingin menghantar saya pulang. 

Tapi dalam kereta dia telah merogol saya. Saya menolak tapi dia mengugut dengan menakutkan saya. Dia kata kira ok dia buat cini bukan dalam semak. Kalau dia jahat dia dah buat ramai2 dengan kawan dia. 

Saya jadi takut dan akhirnya biarkan perbuatan dia. Saya tidak report polis selepas itu kerana ingin balik ke rumah cepat jumpa anak. Hari dah nak malam. Lelaki itu menyukai saya dan ingin bercinta dengan saya tapi saya xnak. Soalan saya. 


Bolehkah saya ceritakan pengalaman hitam ini pada bakal suami saya. Saya rase terbeban dan perkara ini meninggalkan kesan pada saya. Membuatkan saya dingin. Terima kasih.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Janda Anak Satu Dirogol Dalam Kereta Ketika First Time Jumpa Lelaki Dikenali Dalam We Chat . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top