Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mungkin dikesempatan saya mabuk suami saya kerjakan saya sampai saya hamil..kenapa suami buat saya mengandung??

Hye smua..huhu bruu semalam dapat rasakan kemesraan kebahagiaan bila ketawa bersama suami...huhu



Selama 8tahun kami dua bersama dan dikurniakan anak 1st dan 2nd 4@5tahun dan last 5month...selama kami bersama ni ade je yang x kene...ade je yang x bagus x baik suami dimata saya...


saya selalu marah suami bila saya nak itu ini suami berikan...mungkin sebab saya xdapat terima yang suami saya penah tido dengan perepuan lain masa 2tahun berkahwinan kami... dan hujung tahun lepas saya msj dengan ramai lelaki ..masa tu anak dikampung saya dan suami dibandar kerja...

saya hari2 mabuk(saya kristian)balik kerja terus minum kadang husband temankan saya tapi dia x minum dia tengok je...saya setiap malam nangis bagitau perasaan saya yang pernah hancur karna dia...dan saya sering minta cerai...mungkin dikesempatan saya mabuk suami saya kerjakan saya sampai saya hamil...


(maaf ye cerita skip)dan saya pun bertanya pada camne dan kenapa dia buat saya mengandung...camne tu biar lah saya dan suami je tahu😁 dan kenapa suami buat saya mengandung??dia cakap supaya saya x ikut jantan lain lari..ok saya bahagia seketika...saya dilayan seperti permaisuri..semua saya nak suami bagi saya x pernah dilayan camni bagus nya..walaupun anak pertama dan kedua..mungkin dia nak ambil hati saya...ok sampai saya beranak...saya tengok suami pun sayang sangat kat anak kiteorang...


mungkin sebab yang ketiga ni gigirl...dia x pernah sayang or pegang anak pertama dan kedua saya time bayi sampai besar ni..yang ketiga ni semua dia urus...kecuali nak nyusu mandilah saya uruskan sebab baby nyusu badan..baby girl saya dah 4bulan lebih tergerak hati saya nak buka wechat...suami x izin kan...


dia cakap nanti kau cuma ex kau nanti chat blik dengan dorang..saya cakap x..saya nak msj abang saya jap...masa saya scroll2 cari nma abang saya ,saya nampak wechat lama suami saya..dan last post moment bulan9 masih baru??saya pun minta password suami degil2 xmok bagi ..tapi sebab saya ni memang degil dan garang suami takutlah juga..bila saya paksa baru dia bagi...ya tuhan...luluh hati saya bila suami saya bersayang2 dengan perempuan lain saya tengok dikomen..nangis saya semahunya...tapi hati saya macam kosong...andai suami msih nak bersama ,bersama lah...andai suami nak berpisah,berpisah lah.


.tu je dalam pikiran saya...tapi suami sumpah bagitau dia xde ape2 dengan perempuan tu ..dan bersumpah gak yang dia sayang kan kami semua...baru semalam saya dapat ketawa bersama suami bila suami ungkit balik camne kami mula2 bercinta dan cinta pandang pertama..sapa gorat sapa..hahaha...bila ingat semalam tu saya ketawa sendiri...tapi xtau saya akan bertahan sampai bila...
Tq yang sudi baca maaf andai x faham saya minta maaf...sebab saya taip direct dan terus send je ni..



Jangan kecam saya..tq admin luahan hti sy je...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA mungkin dikesempatan saya mabuk suami saya kerjakan saya sampai saya hamil..kenapa suami buat saya mengandung??. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top