Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Kerana Dendam Suami Sebarkan Video Dan Gambar Bogel Isteri Di Laman Sosial Untuk Tatapan Orang Ramai

Keji.!! Suami Nekad Sebarkan Foto Dan Video Bogel Isteri Selepas Di Ceraikan Gila, seorang suami nekat menyebar foto-foto telanjang dan video aksi isterinya ke media sosial. Ia menyebar foto-foto dan video tidak senonoh itu untuk tatapan ramai.



Seorang lelaki bernama Hari Sumani Noor (21) itu menyebarkan foto-foto telanjang isterinya kerana dendam. Pasangan yang berasal dari Jalan Gelatik Samarinda, Kalimantan Timur (Kaltim) yang sedang bermasalah dengan isterinya sepakat untuk bercerai.

Saat ini, keduanya dalam proses perceraian. Menyadari rumah tangga tidak dapat lagi disatukan, si suami nekat memuat naik foto bogel isetrinya ke sosial media.Selain foto bogel, si suami ini juga memuat naik video saat mereka sedang berhubungan seks. Video itu diambil ketika keduanya masih berhubungan baik.

Si suami yang tinggal di Samarinda, Kalimantan timur, sementara isterinya tinggal di Malang, Jawa Timur. Keduanya hanya berkomunikasi melalui Line dan video call.

Ketika komunikasi jarak jauh itu, suaminya meminta isterinya untuk mengirim foto bogel. Suaminya juga selalu meminta isterinya untuk telanjang ketika mereka berkomunikasi melalui panggilan video.

Foto-foto bogel dan video panas itu telah di muat naik ke media sosial. Awalnya isteri tidak tahu jika foto-foto telanjang dirinya yang beredar di media sosial. Ia baru mengetahui foto-foto bogelnya tersebar setelah diberitahu temannya.

Tidak berpikir panjang, mangsa terus laporkan insiden itu kepada pihak polis dengan bukti-bukti.

“Awalnya, mangsa tidak mengetahui foto-foto dirinya yang sudah tersebar, tapi salah satu rakannya telah memberitahu kepadanya,” kata mangsa.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Kerana Dendam Suami Sebarkan Video Dan Gambar Bogel Isteri Di Laman Sosial Untuk Tatapan Orang Ramai. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top