Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Ini adalah Coretan hati Anakmu wahai Ibu Ayah.ibu gemar tukar pasangan dan ayah lebih caya bomoh dari ALLAH

Salam Kemaafan dan Salam Kasih Sayang yg tiada gantinya. Ini adalah Coretan hati Anakmu wahai Ibu Ayah.
Ibu Ayah, 


Tahukah kalian akan perasaan ku ini? Kakak Menderita ! Kakak Tertekan dengan perangai kalian. Sungguh kakak tak tertahan. kalau kakak tak fikirkan psal adk adk yg lain. Mgkin, Kakak akan tersasar jauh disebabkan perangai kalian itu. Kakak TERTEKAN!. 


Ibu Ayah,

Mental dan Emosi kakak terseksa dengan pergaduhan yg tiada hujungnya. Pergaduhan yg tiada faedah. Kakak dan Adk adk tertekan kerana selalu mjadi saksi pergaduhan Ibu Ayah. Dari kecil hingga skrg berusia 20an. Keadaan lg teruk bila kakak dah habis belajar dan terus menetap dirumah. Setiap hari mesti ada saja masalah yg nak dijadikan isu. Kakak sendiri tak faham apa yg Ibu dan Ayah nak. Asyik bergaduh, bergaduh dan bergaduh. Kakak TERTEKAN!

Ibu Ayah,

Tingkahlaku mu mempengaruhi adik adik. Makin hari, makin teruk mereka. Kakak cuba kuatkan diri untk bantu adk adk. Mmasing tertekan . Alhamdulillah, Allah kurniakan kakak akal yg panjang untk berfikir sbelum btindak. mcm kakak ckp, Kalau tidak kakak dah jauh tersasar disebabkan Tekanan yg Ibu dan Ayah bg tanpa sedar. Tau tak knapa adk adk tak hormat dgn Ibu Ayah? sbb mereka sndri tgk Ibu Ayah tak mnghormati ssama sndri. Mcm mna mereka nak hormat ibu Ayah. Hmm, skrg nie mereka pon dh tak hormatkan Kakak. mcm mna kakak nak selamatkan kluarga kakak ni? Ya Allah, kau berikanlah Aku kkuatan untk harungi dugaan yg kau berikan ini. Ssungguhnya tlalu berat untk diriku dan adk adk ku.

Ibu, 

Kakak tertekan. kenapa berbohong? Apa yg ibu nak yg sebenarnya? Kenapa ada laki lain selain Ayah? Kakak tau smua rahsia Ibu. kenapa ibu sanggah smua tu? kenapa nak tipu Ayah lg?Bila kakak nasihat ibu, sanggah smua tu tak betul. Cukuplah. Kakak dh penat. Ibu tak takut ALLAH ka?seburuk mana pon ayah. sbagai seorang isteri, WAJIB MENTAATI suaminya. Allahu aku memohon perlindungan dan Kasih Sayang dariMu. Ampunilah dosa Ibu ku.

Ayah,

Dah Ayah tau psal ibu, kenapa ayah nak bermain dgn bomoh. Kenapa tak cari Allah? Kan kakak dh pesan, Allah tu Maha Melihat dan Mendengar. Sungguh Kakak KECEWA. Kakak dh nasihat ayah . untk seketika waktu ayah dengar dan lepastu ayah dh lupa apa kakak pesan. Kenapa ayah? Kakak tertekan Ayah. Kakak doakan Allah bukakan pintu hati Ayah untk Ayah berubah dan Bertaubat padaNya. Kakak kenal Ayah Kakak. 


Hujung Tahun ini mgkin akan mnjadi penentu untk Hubungan Ibu Ayah akan berakhir disitu atau Mereka sndri akan berubah untk anak anak mereka.
Smoga Allah memberkati Keluarga Ku ini. Kakak redha. In shaa Allah.


Hmm, Kakak mwakili anak anak Ibu Ayah diluar sana ingin berpesan Janganlah disebabkan ingin menunjukkan perasaan tidak puas hati kpd pasangan, Ibu Ayah mngabaikan Perasaan Anak sndri yg mnjadi 'Mata dan Telinga' pd pergaduhan kalian itu. Tekanan Perasaan tidak boleh dikesan melalui Mata Kasar. Ttapi melalui Mata Hati Kalian. Terima kasih sudi baca coretan Hati Kakak.
Salam Kasih Sayang yg tiada pengakhiran dari Kakak




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Ini adalah Coretan hati Anakmu wahai Ibu Ayah.ibu gemar tukar pasangan dan ayah lebih caya bomoh dari ALLAH. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top