Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

allah makbul kan doa saya dan suami nakkan anak lelaki ..yang saya sedih dapat tahu suami ada anak lain yang sebaya hasil HARAMNYA

Assalammualaikum....admin hide my profile Dan tolong siarkan...
Assalammualaikum warga krt...Saya nk share kisah Saya..
Saya ibu pada 4 org anak..




Anak ke 4 Saya baru berusia 45 hari pada hari ini 12/11/2016..Saya gembira sbb selepas 3 anak perempuan yg Saya lahirkan akhirnya allah makbul kan doa saya dan suami nakkan anak lelaki ..yg saya sedih saya dapat tahu suami saya curang sehingga kekasihnya hamil..lebih menyedihkan Saya dapat tahu sewaktu Saya sedang dlm pantang...padahal mereka telah berhubungan dari bulan 4 lagi..saya dapat hidu semua ni dr,awal lagi..saya pernah bermimpi jpa sijil nikah dia ...say pernah cuba uji dia bila saya xsedap hati..tp semua dia nafikan..bila kantoi dia mengaku apa yg saya uji dia selama ni memang xpernah silap.



..perempuan to kristian Dan baru convert Islam hampir 2 bln..hati sedih,Perit,Marah,dendam semua ad....Saya Tak dapat terima kenyataan suami yg Saya percaya telah tipu saya hidup2...setelah hampir 2 minggu kes ini berlarutan saya seperti dapat terima kenyataan bahawa ini takdir Saya...mungkin jugak kifarah buat saya atas dosa2 Saya yg lalu.ini ujian untuk saya..kerana dgn ujian ini saya lebih dekat dengan allah...bila saya tak tenang pikirkan semua ni bibir saya tak lekang berzikir..


.Saya Tak sanggup mintak cerai pada suami kerana pada Saya ia umpama penat untuk pertahan sakit untuk lepaskan..lagipon suami pon xnak lepaskan Saya atas alasan terlalu sayangkan Saya Dan anak2 dlm masa yg sama suami kena bertanggungjawab pada perempuan to.tp pada Saya klu syg xkan curang sampai mcm to.Saya Tak boley suruh dia buat pilihan antara Saya Dan perempuan to memandangkan perempuan itu telah hamil..Tp hati Saya sakit sangat..

dia mnx izin Saya untuk berkahwin...Saya suruh dia kawen di sempadan Thailand..dia Cuba pujuk Saya untuk selesaikan semua Ni d Malaysia..Tp Saya enggan membantu dia memudahkan urusan dia..dia terima cadangan Saya asalkan Saya Tak tinggalkan dia...Tp dlm hati Saya harap sangat yg anak dlm kandungan to bukan anak suami Saya atau klu anak suami p0n mnx2 dia gugur(kejamkan Saya)😢😢

 
Dia buat perjanjian yg dia akan adil dr semua aspek.Tp Saya masih ragu2 dengan dia...Saya xdapat nk redha dengan semua Ni..lagi2 pulak bila berada dirumah dia selalu text pompuan to..Saya tegur Saya ckp Saya xsuka bila dengan Saya sibuk wasap kol mesej coc bagai..


dulu Saya bg kebebasan pada dia..nk keluar dgn kawan tgk wayang semua Saya xpernah halang.Tp Saya silap semua to.Saya cuma kesian dia penat bekerja stress...sy biarkan masa dia dengan kawan2..Sekarang pon dia xd kat rumah pergi jumpa perempuan to..hati Saya bagai disiat2...Saya xtahu bila semua Ni akan berakhir..

.Saya penat nk layan perasaan cemburu Saya..sedangkan Saya tau Saya xkan dapat dia macm dulu lagi...Saya terpaksa kongsi dia dengan perempuan Lain...itulah klu Kita terlalu memuja keduniaan setiap ujian Allah terasa berat...sedngkan ujian Allah itu tandanya sayang dn Ingat pada Kita..tanda Allah rindukan tangisan doa dr Kita..Allah rindukan bertemu dengan Kita disepertiga mlm..

walaupon hati berat terpaksa Saya hadapi semua Ni.. Saya anggap perempuan to Allah hadirkan sbgai hidayah untuk Saya lebih dekat denganNya..sahabat krt doakan Saya dapat hadapi semua ni dengan tenang..Saya bertahan Demi kebahagiaan ank2...lagi perit saya xdapat luahkan semua masalah Ni pada famili Saya...

sbb saya xmau mereka benci pada suami Saya.moga Ada hikmah disebalik semua Ni..walaupon dlm hati berharap yg mereka mmg xjadi kawen..😔😔
Semoga ada sinar untuk saya dihari akan dtg..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA allah makbul kan doa saya dan suami nakkan anak lelaki ..yang saya sedih dapat tahu suami ada anak lain yang sebaya hasil HARAMNYA. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top