Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

anak saya lahir wajah die mirip dengan kekasih isteri saya...saya x dapat menyayangi anak saya ni perasaan benci tu ade dalam diri saya

assalamualaikum warga krt...
Saya nak minta nasehat pada semua..


Pertemuan saya dengan isteri saya memang betul2 jodoh yang x di sangka..
pertama kali jumpa saya begitu mencintai die...


Saya terus masuk meminang dan pinangan saya di terima..
cuma yang sedih nya isteri saya masa tu mencintai orang lain..
bila kami sudah menikah isteri saya masih keluar makan dengan bekas kekasih nya...memalukan saya depan orang ramai


Saya rasa kecewa sangat..saya tinggal kan isteri saya berbulan2 tanpa nafkah lahir dan batin..


isteri saya dapat mencari saya..dan die nampak akan berubah..saya terima die balik sebab saya memang menyayangi die...


sebulan bersama saya isteri saya pregnan anak yang pertama...
bila anak saya lahir wajah die mirip dengan kekasih isteri saya...


tu mungkin perasaan saya je...
saya x dapat menyayangi anak saya ni perasaan benci tu ade dalam diri saya...
saya menyayangi isteri saya..dalam satu masa saya x dapat maaf kan die seikhlas hati...x mampu kehilangannya...


tolong la bagi nasehat kat saya..biar saya betul2 boleh bahagia bersama isteri dan anak saya...


Agar saya dapat memaafkan die dengan se ikhlas hati




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA anak saya lahir wajah die mirip dengan kekasih isteri saya...saya x dapat menyayangi anak saya ni perasaan benci tu ade dalam diri saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top