Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami kemalangan 7 bulan terlantar sayalah yang urus semuanya termasuk hal anak..tapi bila sembuh dia kahwin disiam dengan skandalnya

Assam admin..
Mohon hide profile saya.


.
Saya telah berkahwin 16 tahun. Suami adalah pilihan saya sendiri..suami seorang yang panas baran,kaki pukul dan juga kaki perempuan. Saya hadam kesemua perangainya kerana saya sangat sayangknnya. Pada saya, skandalnya hanya main2..x lebih dari tu dan dia berjanji berubah. 


Hujung tahun lalu, suami mengalami kemalangan jalan raya yang serius.. Dia telah terlantar sakit Selama 7 bulan. Saya yang menjaganya. Merawatnya. Segala urusannya hanya diatas katil.


 Berak kencing semua. Hidup jadi agak kelam kabut dengan anak.. Mana lagi nak menjaganya. Saya redha.. Saya memohon pada Allah semoga dengan budi baik saya dihargai dan dia berubah dari perangai lamanya
Apabila suami disahkan sembuh dan boleh berjalan. Saya la manusia paling gembira. Namun rupanya saya diuji lagi..


 Suami telah berkahwin lain di Thailand (setelah pulih ). Saya tahupun setelah 4 bulan perkahwinannya. Hancur luluh hati saya. Menggigil bagai nak rebah. Betapa dunia ini tidak adil. Masih ada perempuan yang mengaut kesenangan dikala suami sembuh. Dimana perempuan itu semasa suami sakit? Dengar cerita skandal mereka dah lama. 


Saya telah gagal menawan ati suami. Biarpun selama 7 bulan itu. Perit jerih. Airmata yang mengalir. Kudrat Yang dikerah tidak dihargai.
Saya masih lagi mencari kekuatan didalam diri.



 Untuk berpisah saya tidak kuat kerana anak2 sangat rapat dengan ayahnya. Saya mohon diberikan Hati yang cekal dan tabah. Dan saya sendiri tidak yakin sampai bila dapat bertahan. Bantu saya



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA suami kemalangan 7 bulan terlantar sayalah yang urus semuanya termasuk hal anak..tapi bila sembuh dia kahwin disiam dengan skandalnya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top