Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

pelik dengan mahkamah sekarang,saya hampir kena r0g0l dengan kawan suami sendiri,anak kena hempas boleh suruh balik berdamai

hide porfile.Saya ibarat gantung xtali selame 2 tahun lebih dah.Ada 2 anak laki 3,4tahun dan saya umo 23 ni.



kawen muda gan somi yang saya mase tu 17 dan diy 35.awal semua ok sampai kami ada anak pertame.Kami asal abang dan adik angkat tapi family kami satukan.k habis pantang anak 1st,saya kerja cashier pasaraya dengan niat menbantu somi sebab diy kerja bese mase tu.Bese ar kerja gitu kene mesra dengan custemer xkire laki dan  perempuan.


1hari diy teduh saya curang bila balik kerja diy tengok hp saya ada wish selamat hari raye dari laki yang jugak staff tempat kerja.Normal la tu raye kan,kami bergaduh besar pagi raye dan di dengari bapa saya,lalu menegur sikap diy,tapi diy tuduh bapa saya menangkan saya.Diy telah bawak dari ke kampung dan bercerita ngan family dye.


Selepas itu saya follow diy stay sendiri sampai pregnant anak 2.Diy xbagi saya berhubung langsung dengan family.Kite orang balik stay kampung di felda.Diy dah xkerja.Keta xbayar dan mula bercampur kawan2 menghisap.Pernah dye hampas anak dalam pantang atas lantai sebab bising.Saya nyaris dirogol kawan diy.diy tangkap hari 3.30 petang tapi saya tma sebab cume reman.


Anak 6bulan kene lagi,saya nekad tinggal diy dan balik dengan family sampai sekarang dye dah kua jail tapi xpernah tanya or bagi nafkah.Tuntut cerai dah tapi court asyik teguh dan suruh damai.Bolehkah saya tntut fasakh?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA pelik dengan mahkamah sekarang,saya hampir kena r0g0l dengan kawan suami sendiri,anak kena hempas boleh suruh balik berdamai. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top