Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Patutla adik saya menjerit bulan puase aritu, katanya ternampak kepala orang mengendap dia mandi. adik saya cakap macam muka suami saya tapi saya x percaya sebab suami saya baik, solat 5waktu.

salam admin, tolong hide fb sy ye.
saya dah kawin 12tahun, tapi 2tahun yang lepas suami saya kantoi dengan saya.



 Saya terjumpa gambar2 dan video2 mandi adik beradik perempuan saya mandi yang suami saya curi rakam dalam laptop. suami rakam guna hp, ada yang dia rakam guna hidden camera. 

Patutla adik saya menjerit bulan puase aritu, katanya ternampak kepala orang mengendap dia mandi. adik saya cakap macam muka suami saya tapi saya x percaya sebab suami saya baik, solat 5waktu. 

Tapi lepas menonton video2 adik dan kakak saya tu, baru saya percaya itu kerja suami saya. Bergaduh la kejap dengan saya tapi dia berjanji xbuat lagi. Beberapa bulan lepas tu saya terjumpa gamba xgirlfren dia berselfie berdua bersama suami kemain mesra lagi, tapi katanya tu gamba dalam restoran,

 saya syak itu picture dalam hotel. Rupanya betul, pic itu dalam hotel sebab terjumpa video xgirlfren dia tu tengah mandi dalam hotel. Hati saya macam dah tawar dengan suami, tapi dia memang xnak ceraikan saya.

 Macam mane ye saya nak buat, hidup bersama pun sakit hati...nak pegi mintak fasakh bole ker? berdosa ke saya minta cerai?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA Patutla adik saya menjerit bulan puase aritu, katanya ternampak kepala orang mengendap dia mandi. adik saya cakap macam muka suami saya tapi saya x percaya sebab suami saya baik, solat 5waktu. . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top