Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

melihat lelaki yang x saya kenali memeluk erat isteri saya dan banyak pic xsenonoh..gambar paling latest seminggu sebelom kami nikah-dayus kah saya?

Mohon hide profile saya..
Salam saya nak share satu cerita tentang rumah tangga saya,
tajuk die dayus kah saya?



Saya baru je kawen xsampai 2 bulan..tapi macam2 dugaan dah berlaku..yang paling latest sekali macam ni,kami pjj,dia kerja di selatan dan saya kerja di pantai timur,saya amek cuti 3 hari untuk bercuti bersama2 isteri saya..

pada hari ketiga ketika menemani isteri di pejabat die,saya tergerak hati untuk meminjam dan menggunakan pc dalam pejabat isteri saya..saya ternampak satu file bernama loving u..dengan perasaan ingin tahu dan excited sebab saya sangka folder tu gambar saya dan isteri..ternyata sangkaan saya meleset sama sekali,apabila melihat lelaki yang x saya kenali memeluk erat isteri saya dan banyak pic xsenonoh..gambar paling latest seminggu sebelom kami nikah..

ape yang saya mampu ucapkan hanyalah Allahuakbar..sejurus itu,saya terus panggil isteri saya..sayang,ape ni?..isteri saya terdiam..memang kami bertekak mulut tapi saya sesekali xmemukul,menampar atau sentuh isteri saya dengan kasar..saya memang agak marah ketika itu ( saya jenis yang xsuke marah sebenarnye)..saya marah san gat2 sehingga saya menendang satu almari sampai kemik pintu nye...isteri saya gundah gulana dan serba salah..saya tenangkan diri dan minta perjelasan daripada die..

.die bercerita bahawa,lelaki tu bf baru die dan pix2 xsenonoh tu sume adelah sebelom kawen..selame ni die tipu saya,die kate pergi bercuti dengan kawan perempuan,rupanye die keluar dengan jantan tu..hancur luluh hati saya bile terkenangkan gambar2 tu..saya hanya mampu menangis semahu2 nye..saya tanye isteri saya lagi..die mengaku die ade contact lagi lelaki tu tapi xpernah jumpa lagi selepas kawen..die dalam due,die sayangkan lelaki tu tapi die kawen dengan saya sebab saya dah kenal family die.


.(saya dan isteri dah kenal dan bercinta 5 tahun,die dan bf die kenal xsampai setahun ) memang ikot kan hati saya mahu pecah2 kan je muke laki tu..tapi saya pikir ape yang saya dapat? Kepuasan? Lepas marah?..selepas kejadian itu,saya diam seribu bahasa sehingga la malam sebelom die hantar saya naik bas untuk pulang pantai timur..semasa otw ke bus station..saya dengan nada slow bertanye, so,macam mane kite?(mase tu saya sebak sangat sebab saya jenis emotional dan sayangkan sangat2 rumahtangga kiteorang)..


isteri saya diam dan jawab entah,ikot abang la macam mane...memang keluar semahunye air mata jantan saya..saya setia dengan die 5 tahun sehinggalah diijabkabulkn xpernah ade name lain dalam ruang hati saya..hanya isteri saya je yang bertakhta dihati...wslaupon die degil,die keras kepale,tapi saya tetap tahu yang satu hari nanti die boleh berubah dan saya yang akan ubah die..memang saya xkan ceraikan die sebab tujuan saya nikah adalah untuk ubah die dan bimbing die ke jalan yang benar..


tu niat saya nikah lillahitaala...selepas die cakap macam tu,saya tanye die balik,do u love that guy? Die jawab idak,.then,saya cakap dengan nada lembut,please sayang lupekan die dan kite fokus hubungan kite? daN die tanye lagi,abang nak sayang lagi wlau abang tahu camne sayang? dan i said,yess,i always wanted u,abang sentiasa sayangkan sayang..abang xde orang lain dsh selain sayang..kesilapan sayang sebesar mane pon,abang maafksn..ape jua kesalahan yang sayang buat abang akan maafkan,..tapi abang nak sayang tahu payah dalam dunia ni untuk cari perempuan macam sayang.


.(5tahun saya bersama dengan die,saya tahu sifat2 die,sikap die,manja die,rajuk die) saya nampak both side of her now..n i choise to remain beside her n saya as suami die akan bimbing die supaya xterus berdosa..kadang2 entah la saya pon terfikir macam mane Allah boleh bagi saya setenang mungkin untuk xpukul isteri saya,saya mampu maafkan isteri saya,berikan die peluang kedua dan xceraikan die....mungkin sebab saya sayang die sangat2 dan niat saya kawen dengsn die,die xtau..


die xnsmpak tu..sekarang alhamdulillah,saya dah ajak isteri solat taubat,die pon dah sungguh2 minta maaf dengan saya,and doakan saya berjaya untuk bercinta kali kedua dengan isteri saya selepas nikah..so,dayuskah saya bila saya xbuat pape just sekadar perang mulut dan nasihat2 je?huhu..saya just anggap ni dugaan dalam rumah tangga saya..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA melihat lelaki yang x saya kenali memeluk erat isteri saya dan banyak pic xsenonoh..gambar paling latest seminggu sebelom kami nikah-dayus kah saya?. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top