Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

waktu ayah masuk kamar bilik, saya tak pakai apa2,,malu sangat ayah tengok tubuh saya..suami hanya diam tanpa kata

Salam KRT,
saya nak tanya..adik lelaki dan ayah saya datang rumah..



kebetulan saya kat tingkat atas baru siap mandi dengan anak2..ayah saya tumpang toilet atas bilik solat..toilet bawah rosak..suami tak bagitau saya pun dan buat tak kisah pun saya berkemban ke..tak pakai tuala ke..atleast dia bagitau saya dulu yang ayah nak naik..ni dia biarkan..dengan pintu bilik saya terbuka luas..

saya tak pakai apa2..malu sangat2 biarpun ayah kandung saya..kadang2 saya rasa suami saya ni lembap tak boleh fikir apalah salah kalau nak bagi orang luar naik atau tumpang toilet atas bagitau saya dulu..

biarpun keluarga sendiri..malu sangat2 saya macam xnak jumpa ayah saya dah..biarpun dah berlaku saya susah nak terima kesalahan bodoh macam ni..harap ada yang sudi bagi pendapat..mungkin bagi sesetengah orang xpe..tapi bagi saya..malu yang teramat sangat2..kalau depan family saya..leher baju pun saya pin biar tak longgar sampai nampak dada sebab malu sangat2..apalagi satu badan.


.tolong lah nangis lah fikir malu macam ni..suami buat tak kisah alasan dia tak sengaja sedangkan boleh elakkan benda macam ni..susahlah kawen kalau suami pun tak reti nak prihatin aurat isteri..apalagi anak perempuan nanti..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA waktu ayah masuk kamar bilik, saya tak pakai apa2,,malu sangat ayah tengok tubuh saya..suami hanya diam tanpa kata. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top