Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Sepanjang Pekahwinan Saya Tak pernah Klimaks, Suami Boleh Bertahan Seminit Sahaja Ketika "Bersama" - Luahan Isteri kecewa

Salam sejahtera buat pembaca KRT, terima kasih admin sudi menyiarkan masalah sy, sebelum mengelirukan pembaca ini adalah fake akaun sy, jdi xtimbul masalah membuka aib kerana admin pun tidak mengenali sy. Suami dan saya berbeza umur 10 thn sy 25 dan suami 35, kami berkahwin hampir 6 thn dan di kurniakan anak lelaki kini berumur 5 thn. 

 


Masalah sy adalah sepanjang perkhawinan kami sy tidak pernah klimaks, suami cuma mampu bertahan 1 ke 2 minit sahaja ianya sangat menghampakan kerana dia terpaksa mengunakan cara lain untuk kepuasan saya. Sy semakin tertekan kerana bila bersama sy cuma akan puaskan dia dan sy xnak dia puaskan sy, sebab adengan itu menjadi sangat membosankan dan dlm bergurau dia kata dia mcm bermain dengan lembu sebab terpaksa usapkan bahagian sy smpai sy klimaks sekurangnya 30 mnt, sy okay je xkecik hati pun dan kami gelak bersama2. 

Kadang2 sy merajuk sebab cepat sangat, kdg2 smbil dia usap tertido nak tunggu sy klimaks, kesian juga dia asik mintak maaf sbb xtahan lama. Sy kesian kan dia dlm masa yg sama saya malu dan bosan juga sbb sy rse sy mcm xnormal, xbole klimaks cepat sbb tuh sy menolak untuk dia puaskan dengan cara lain. Untuk pengetahuan pembaca suami sy pernah nak pergi berurut tp dia cakap dia malu nak tunjuk dekat org lain lagi2 lelaki mcm gay, jadi kami tak pergi sbb sy rasa betul juga kalau sy pun sy xnak, jadi kami beli minyak dan cuba urut sendiri tetapi gagal.. 

makan supplement seperti catuaba dan kopi goji pun gagal.. yg paling sadis suami sy selalu pergi gym kira abg2 sado la stamina dia ok, xde masalah cuma bab di rajang memang gagal. Sy pula seorg wanita yg berkerjaya, ada body yg cantik dan menjaga penampilan, kalau di bilik tidur memang wangi dengan lotion dan perfume dan saya menitik beratkan penjagaan miss v supaya ketat, dan makan jamu2, ini membuatkan saya makin tertekan kerana bila sy beri lebih, sy mahukan lebih lagi tetapi hampa. 

Suami jadi risau sebab sy mintak belikan vibrator dan pada awal perkhawinan suami selalu ajar sy tengok blue, dan sekarg bila xpuas sy semakin ketagih, suami pula rasa tak selamat dan selalu cek fon sy takut sy ada scandal, smpai dia xnak lepak dengan kawan2 dia dan terperap dekat rumah, pun masalah jugak sbb bila dia xkeluar sy pun xdpat la keluar dengan kawan2 sy. ttbe dia dtg tempat kerja sport cek sy, sbb baru2 ini saja baru saya cerita masalah ketidak puasan saya setelah berkhawin 6 thn. 

Bertimpa2 masalah dengan kwn beliau komen di ig minta carikan isteri hot macam saya, lagi lah suami risau. Bagaikan jatuh di timpa tangga suami di duga dlm keadaan ekonomi sekarg, company lama bankrup dan dia terpaksa bermula di tempat baru, dia asik ckp takut sy tinggalkan dia yg xberduit dan lembik ni, sy syg dia sy ckp sy xakan tinggalkan dia duit saving kita masih ada kita masih boleh survive. Untuk pengetahuan pembaca suami sy sangat2 baik, untuk curang dan tinggalkan beliau adalah sesuatu yg tidak pernah bermain dlm fikiran sy. 

Dalam perkhawinan sy 6 thn xpernah sy kena bangun malam buat susu anak, tak pernah suami kejutkan saya suruh masak ke, kemas rumah, dia yg buat saya bantu sahaja kalau dia malas kami makan di luar, xpernah naik tangan, xpernah lupa hari lahir sy, anniversary kami, nafkah sy nafkah anak xpernah di abaikan walaupun ada masalah kewangan, setahun sekali bawak sy melancong ke luar negara, dan setiap kali sy melayan dia di ranjang keesokan harinya suami akan tulis note, “syg best gila semalam,tiptop,terbaik” “kalau dia di benarkan memilih isteri sekali lagi, dia akan pilih sy setiap kali” suami memang cukup sempurna. J

adi sy berharap anda semua bole bantu saya menyelesaikan kekusutan ini, supaya perkhawinan kami kembali jernih seperti sediakala. Tolong jgn kecam saya. Tme ksh semua.KRT



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Sepanjang Pekahwinan Saya Tak pernah Klimaks, Suami Boleh Bertahan Seminit Sahaja Ketika "Bersama" - Luahan Isteri kecewa. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top