Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

sayang cepat sembuh,aku sanggup tak tidur siang malam untuk menjagamu,menemani kamu ketika sakit,aku pedulikan kata2 orang sekeliling

sayang cepat sembuh,aku sanggup tak tidur siang malam untuk menjagamu,menemani kamu ketika sakit,aku pedulikan kata2 orang sekeliling.



Aku tetap menjagamuu,cuma satu yang aku berharap agar engkau cepat sembuh,kesedihan aku biar aku yang tanggung asalkan engkau bahagia sayang.Ya Allah hanya engkau yang benar2 mengetahui keadaan aku.


Sayang cepat sembuh ye,pada siapa lagi aku ingin mengadu,hanya engkau sayang tempat aku mengadu dan bercerita.ibu dan ayah aku telah tiada,hanya engkau wahai suamiku tempat aku mengadu,dan aku tempat bermanja.Ya Allah hanya engkau mampu sembuhkn suamiku.


hanya Engkau yang tau apa yang berlaku dalam hidup aku sekarang ni.Cepat sembuh ye sayang biar kita bahagia macam dulu,biar kita mencari rezeki sama2 macam dulu lagi.


Engkau suamiku,engkau syurga aku,engkau segala-galanya buat aku.



Aziezah Ahmad-fb isterinya



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA sayang cepat sembuh,aku sanggup tak tidur siang malam untuk menjagamu,menemani kamu ketika sakit,aku pedulikan kata2 orang sekeliling. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top