Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya tengah hamil tapi suami setiap hari balik mesti ada lovebite dilehernya sebab bersama dengan ex-isterinya

Admin tlg Hide profile ni sbb sekali lagi saya guna profile adik sy
Saya sekarang tgh pregnant ank sulung 3Bln and time pregnant ni jgk tuhan nak uji saya. Sy selalu bergaduh ngan suami.


 Kekadang sy penat asyik nk mengalah walau bkan silap sy. Suami saya pernah sepak terajang saya masa sy pregnant dlm first month camtu. Cekik leher sy, Sy tk pernah kasitau sesape. 

Dia juga selalu halau sy, Pernah jgk sy berjalan kaki time pregnant dlm 5Km pergi cari teksi sbb kereta motor semua sy tk reti bwk. Dia juga selalu kantoi wassap manja2 ngan ex wife dia yg sekarang janda anak satu.

 Ex wife dia slalu mintak duit nak beli baju, Duit rebonding rambut sedangkan duit nafkah sy sampai harini dh tertunggak dah lebih 4Bulan tp sy snyap je sbb dia selalu cakap tkde duit. Sy tk faham ex wife dia nak apa lagi sedangkan dia thu sy mengandung and tk patut buat sy mcm ni. Baru baru ni dia balik rumah dgn penuh lovebite, Hati isteri mana yg tk hancur. 

Bila mak saya tnya tu apa dia boleh plak cakap kena cubit dekat anak dia. Mcm mak sy ni bodoh sngat. Bila sy marah psl tu and stay ngan parents sy, Dia boleh plak pergi bercuti dgn ex wife dia sdgkan sy disini hancur. Bila sy mtk cerai boleh plak dia cakap takkan cerai sy sampai bila2. 


Tapi sy thu kita ada undang2 and mahkamah. semoga tuhan permudahkan . Sy tetap bersyukur dlm keadaan mengandung camni setitik pun airmata sy tk jatuh dgn apa yg berlaku and sy cuma fikir kena berusaha utk anak sy je, Biar hilang dia, Jgn hilang anak saya. 

Saya pernah sabar dan bertahan utk anak sy tp bila fikir, Dia tk pernah kisah pasal anak and smua pasal anak ni sy urus sendiri, sy rasa tk perlu sy harapkan apa apa.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya tengah hamil tapi suami setiap hari balik mesti ada lovebite dilehernya sebab bersama dengan ex-isterinya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top