Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya nak kongsi kisah saya pernah menjalinkan hubungan dengan seorang mamat indon bila jumpa terus buat maKsiat

Saya nak kongsi kisah saya


Saya kini dah 3tahun kahwin dan ada anak sorang.saya khwin dengan suami saya ada dasar cinta.berkenalan tahun 2007 masa saya tingkatan



...sebelum kenal dia,saya pernah menjalinkan hubungan dengan seorang mamat indon.dulu2 kenal melalui handphone pun bercinta.dia kat selatan.saya di utara.lama2 berjumpa.

 .bila jumpa terus buat maKsiat dia sanggup naik bus jumpa saya.padahal sekolah lagi saya ni.firsy time jumpa...saya pun xpernah kenapa saya sayang sangat2 tergila2 sangat kat dia.padahal rupa xhandsome..lepas tu saya pun berkenalan dengan suami saya dan then 7 tahun kemudian kami kawen..

suami xpernah tau pasal mamat indon tu.cuma sekarang ni saya macam trauma ingat balik kisah dulu dengan mamat indon tu.saya teringat saya kiss dengan dia la,tidor dengan dia.macam saya dulu kena guna2.

benci sangat bila ingat.macam takut dan xpercaya benda tu saya boleh buat dengan indon pulak tu!
Kini suami saya xtau kisah tu.saya hidup bahagia dengan suami sekarang ni..



dan kisah dulu saya anggap ia xpernah terjadi sebab saya rasa bukan saya yang pada ketika itu dengan mamat indon.kwnapa ek??ke perasaan jerk??



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya nak kongsi kisah saya pernah menjalinkan hubungan dengan seorang mamat indon bila jumpa terus buat maKsiat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top