Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saksi melihat mayat jirannya itu dalam keadaan leher ternganga dan kedua matanya di cungkil keluar-perbunuhan kejam



Pengsan Lihat Mayat Tak Bermata|Tak tahan melihat mangsa pembunuhan kejam beberapa warga dikatakan pengsan setelah melihat keadaan mangsa bunuh dengan leher terganga dan keduanya matanya di cungkil keluar mengangunakan pedang samurai.



Medan 01.11.2016: Jasad seorang wanita berketuruanan China Tionghoa Sui Chen 71 ditemui dalam keadaan mengenaskan di rumahnya dikawasan perumahan Graha Sunggal Medan,tidak jauh dari jasadnya terdapat sebilah pedang samurai berlumuran darah dipercayai senjata yang digunakan membunuh mangsa.

Pihak polis menyebut,penemuan mayat itu diduga adalah mangsa rompak dan bunuh,yang dilakukan oleh seorang remaja lelaki yang masuk dari pintu belakang rumahnya.

Menurut saksi mata berkata bahwa dia telah melihat seorang remaja lelaki lari dari belakang rumah mangsa dalam keadaan berlumuran darah sekitar jam 14.20 petang

Saksi gagal mengejar karena belakang rumah mangsa merupakan kawansan bersemak,selepas ia memeriksa kedalam rumah, beliau melihat mayat jirannya itu dalam keadaan leher ternganga dan kedua matanya di cungkil keluar.

Hal itu dimaklumkan kepada pihak polis dalam sekejap,rumah mangsa dikerumuni warga setempat dan ada di antara yang pengsan karena melihat keadaan mayat yang terlalu mengerikan.

Sementera pihak polis yang membuat tinjauan di dalam rumah,mendapati beberapa kotak barang kemas dan beg simpanan duit dalam keadaan kosong.

Sejauh ini pihak kepolisian medan Melayu Deli memeriksa salah seorang ahli keluarga mangsa yang bernama Jasmin karena polis menduga mangsa mengenali pelaku.

Dimaklumkan mangsa adalah perawan tua dan tinggal bersama adiknya,Dari tempat  kejadian Zaqi Ahmad memberitakan dalam talian Eberita Nusantara News.



http://eberita.org






https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA saksi melihat mayat jirannya itu dalam keadaan leher ternganga dan kedua matanya di cungkil keluar-perbunuhan kejam. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top