Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Pujian Untuk Hospital Ampang-anak aku telah di lahirkan di Hospital Ampang dengan perkhidmatan tiptop mengalahkan hospital swasta


Pujian Untuk Hospital Ampang




Hospital Ampang Pandan Mewah merupakan sebuah hospital yang sangat sangat aku nak bagi pujian. Service yang sangat la mantop lagi lagi kalau nak di bandingkan dengan Hospital Putrajaya.. Di ulang... Hospital Putrajaya!!!

2 orang anak aku telah di lahirkan di Hospital Ampang dengan perkhidmatan tiptop mengalahkan hospital swasta. Staff nurse yang baik baik belaka, sangat professional siap aku sakit pinggang ada nurse tolong picit lagi. Kau hado?

Nurse ajar macam2 dalam tempoh nak melahirkan tu... Setinggi penghargaan dan ucapan terima kasih untuk mereka.. My first baby on 19 august 2011 and second on 21 oct 2013. Memang terbaek!

Walaupun ada la kekurangan sana sini sikit tapi tu semua kes terpencil.. Boleh pejam mata je la. Takde yg perfect kan..

Lagi yg aku nak puji ialah emergency department dia memang laju dan macam ER kat tv tu. Bahagian Triage pun dah rasa welcome sangat ok. Jauh sangat nak di banding dengan Hospital Putrajaya. Anak aku da susah nak benafas pun suruh tunggu lagi. Lepas tu pulak sebok nak isi form instead of nak bagi rawatan dulu. Yg jaga triage pun nurse pregnant yang super slow la nak cek suhu badan pun kene suruh.. Tension hokey!
Ni triage Hospital Ampang

Triange hospital ampang ni akan terus cek suhu badan n cek apa yang patut dulu and terus transfer ke bahagian yg sepatutnya x payah tunggu2. Kecuali kes2 yg tak serious korang kene la tunggu.

Macam last time aku pegi dia terus transfer anak aku ke bahagian asma. Ambik neb dulu. And for sure takde silly question. Macam aku pegi Hospital putrajaya sbb anak aku da susah bernafas. Kat triage pun da sebok isi form masuk je bilik doktor.. Soalan doktor yg pertama.. Macam mana puan boleh sedar ye anak puan susah bernafas.. Instead of cek anak aku.. What???!!!!
Di sini no silly question terus bg neb. Siap neb baru la dia nak tanya apa yg patut...
Ok settle neb baru la diorang ni akan sebok suruh korang pegi register.. Baru betul kan.. Ni orang x larat sebok la nak suruh pegi register..

Dah register boleh continue rawatan balik kalau ada la. Sbb anak aku ambik 4x neb so continue balik la
Masuk balik pintu ni. Laluan ke zon kuning untuk asma corner...

Anak aku sebenarnya da batuk almost 2 weeks tapi pegi hospital putrajaya manjang cakap ok je. Sampai sini cek darah n xray rupanya da ada kuman pun.. Maun nye x geram... Aku x cakap la the whole hospital putrajaya tu teruk aku cume hangin dengan emergency dia je. Macam tak buat keje. Badan bewajib pantau le sikit. The rest mcm ward dia ok je anak aku masuk ok je pantas jugak la.

Vendor machine! Sebelah tu PAC

Ha kat sini la aku mengabiskan masa sementara tunggu anak aku tu... Sesekali da rasa sejuk tu klua le kejap panas kan diri.

Ni lobby utama dia la...

Kalau korang terasa nak pakai perkhidmatan hospital ni sila sila la... Memang pujian melambung aku pegi. Sebab sepanjang aku guna khidmat mereka ni x penah lagi mengecewakan.










https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kesihatan

TERIMA KASIH SUDI BACA Pujian Untuk Hospital Ampang-anak aku telah di lahirkan di Hospital Ampang dengan perkhidmatan tiptop mengalahkan hospital swasta. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top