Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

pemilik rumah ni menyesal sangat habiskan duit kos repair rumah baru rm 90k tapi sayangnya bukan rumahnya sendiri



Apalah nasib lelaki ni yang nak pindah masuk rumah baru bila duit habis begitu sahaja.




Apa lah agaknya rasa bila dah berhabis puluhan ribu ringgit untuk ubah suai rumah, tiba-tiba dapat tahu rumah tu bukan kita punya!

Seorang lelaki di barat daya China telah membelanjakan 150,000 yuan (RM 90, 000) untuk buah suai 'rumah barunya' namun tak lama kemudia baru dia tahu rupa-rupanya dia dah tersalah rumah. Selepas je dapat kunci rumah bernombor 40-4 di tingkat 40, lelaki ni pun terus memulakan proses ubah suai.

Dah setengah jalan ubah suai, dia dapat call daripada pihak management bahawa dia dah tersalah rumah. Di tingkat 40 ada 8 unit rumah. Bagaimanapun, 4 daripadanya adalah dua tingkat. Dan rumah yang disangka rumahnya tu ada yang jenis dua tingkat dan bersambung di tingkat 39.

Nampaknya dia telah diberi kunci yang salah. Rumah yang dia ubah suai adalah rumah bernombor 40-8.


http://mediahub-m.blogspot.com







Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA pemilik rumah ni menyesal sangat habiskan duit kos repair rumah baru rm 90k tapi sayangnya bukan rumahnya sendiri. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top