Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

malang nasib saya bersuamikan kaki judi dan kaki layan gro....dah banyak kali kantoi masih tak mengaku

salam krd... Hide fb profile.
Saya xtahu masalah saya ni besar ke remeh temeh... 

Saya xtau nak luah kat Mana dan harap warga krt boleh bagi pendapat dengan masalah yang saya hadapi sekarang ni.
Saya sudah berumahtangga masuk tahun ke5, di kurniakan sorang anak perempuan dan sekarang tengah mengandung anak ke 2 (8bulan).


Saya mempunyai sorang suami yang memang Baik di depan saya... Saya bersyukur sangat2 di beri suami yang ringan tulang dalam bab2 menolong saya Buat kerja rumah. Masalahnya sekarang ni suami saya ni macam ada 2 identiti, d depan saya Baik, d belakang saya lain pulak perangainya.
Untuk pengetahuan semua, suami saya ni kaki we chat, kantoi dia ada we chat bila adik saya sendiri screen shot profile we chat dia dan di dalam we chat dia mengaku bujang. 



Saya ingatkan lepas kantoi dia da delete account we chat dia, tapi ternyata sangkaan saya meleset bila dapat tau dia ada buat acc baru, guna nama baru dan acc baru tu dia dah blok adik saya.

 Mungkin Allah nak tunjuk kat saya suami saya ni xkan berubah. Bila di rumah suami akan delete we chat application tu supaya saya xleh cek we chat nya. Cuma baru2 ni apa yang saya jumpa d chat we chat nya membuatkan saya rasa tawar hati dan jijik bila dia ajak bersama

, saya terbaca dia chat dan bertanya harga servis sorang pelacur d we chat tu n siap share location untuk berjumpa. Perasaan saya masa terbaca chat tu hanya Allah yang tahu, saya Tanya dia dengan Baik tapi saya yang kena marah balik, dia kata saya xde Hak untuk cek hp dia, ITU hal peribadi dia dan saya xde Hak untuk ambik tau semua tu. 


Selain terbaca chat suami dengan pelacur, saya juga ada terbaca chat dia dengan agent online main Judi, d mna dia akan bank in duit dekat acc agent online judi tu, then agent tu akan bagi link dekat dia supaya dia boleh log in dekat page judi tu dan main judi melalui hp je. Yang ni saya xsangka yang suami saya sanggup berhabis banyak duit untuk benda2 macam ni.



Bila saya dapat tau, saya bgtau Mak mentua tapi Mak mentua pulak x percaya saya, saya siap tunjuk bukti screen shot duit yang dia bankin kat agent tu dan chat dia kat we chat tapi saya yang d salahkan, Mak mentua saya cakap saya berdosa sebab buka aib suami.


 Bila saya minta d lepaskan cara Baik suami xmau lepaskan. Maaf kalo ayat saya berterabur, fikiran saya bercelaru sangat2.
Sekarang saya nak minta pendapat warga krt or admin, kalo saya bawa hal ni ke pejabat agama boleh x saya minta fasakh?



Sebab saya rasa suami saya xkan berubah, bila saya Tanya kenapa buat macam ni, jawapan yang dia bagi kat saya sangat la xbole d terima "abang akan Buat hal yang ayg xsuka". Bagi saya kalo da macam tu Buat apa nak hidup berumahtangga lagi


, Baik dia lepaskan saya dan anak, then kalo dia nak buat apa2 pun lepas ni xde siapa nak larang dah.
Terima Kasih admin n warga krt...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA malang nasib saya bersuamikan kaki judi dan kaki layan gro....dah banyak kali kantoi masih tak mengaku. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top