Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

KISAH BENAR-gadis buntu kekasihnya gemar minta gambar b0g3lnya dengan video m3lan2ap

Assalamualaikum.. Admin tolong hide profile saya.. 


Saya seorang gadis berusia 19tahun..cerita ni macam ni, saya ada seorang bf.. Dia tu memang sayangkan saya ..saya pon sayangkan dye jugak.. Saya nak cerita pon x tahu macam mane... 


 Sebenarnya saya pernah hantar gambar bogel saya kepadanya.. Dye paksa saya, dye cakap kalaw betol sayang dye tolong bagi.. Saya pon bodoh2 la, konon nya sayang sangat.. Dan dye pon berjanji x kan apa2 kan saya.. 


Lepas beberapa hari, dye minax lagi gambar bogel saya dan video melancap.. Saya terkejut dengan permintaan dye tu.. Saya cakap la saya x nak bagi..


 Kemudian dye ugut saya, kalaw x bagi gambar bogel saya, dye akan viral gambar yang penah saya bagi dulu.. 


Saya sangat takot.. Menangis sampai x tido malam.. Saya mengadu dekat kawan saya, kawan saya cakap buat report polis.. Tapi saya x sanggup.. Lagipon, ini salah saya jugak.. Saya sedih.
Saya buntu, saya takot.. Dye ada bagi amaran kat saya, kalaw saya tinggalkan dye ,dye akan sebar gambar bogel saya.. Saya x taw nak buat apa sekarang!! Saya terpaksa layan dye...



Sis Jangan kecam saya..
Saya x tahu nak mengadu kat sape, kalaw family saya tahu.. Mati saya dikerjakan.. Ayah garang..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA KISAH BENAR-gadis buntu kekasihnya gemar minta gambar b0g3lnya dengan video m3lan2ap. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top