Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

kami hidup bahgia sangat tapi mentua paksa suami ceraikan saya talak 3,, tapi suami saya taknak ...

Asalamualaikum krt. Saya dan suami saling mencintai, kami berkahwin sudah 3 tahun tanpa restu ibu bapanya,,



 kami kawin lari namun ayah da ibu saya merestui kami, ibu suami tidak merestui sebab dia dah jodohkan suami dengan wanita yg suami tak suka,, kami dah anak anak berusia setahun lebih, anak yg sungguh comel dan sempurna :)
 
Ibu suami saya sakit kanser, dia post kat fb katanya dia dah nak mati, sebelum mati dia nak jumpa suami saya, suami saya tak sampai hati lihat ibunya sakit, saya suruh suami jumpa ibunya,

 saya juga ikut sekali kami bawa anak kami dan berharap ibu terima anak kami, tp fikiran kami salah, ibu taknak tengok langsung saya dan anak saya, katanya saya perempuan tak guna kerana hancurkan keluarganya..

 anak saya dia pangil anak haram.. ya Allah sedinya saya,saya lari keluar dengan anak saya, suami kejar tp mak halang, katanya awak kejarlah isteri awak kalau awak nak mak mati..


Skrg mak paksa suami ceraikan saya talak 3,, tp suami saya taknak lalu suami saya dipangil anak derhaka. Kata mak kalau dia tak ceraikan saya, mak tak halalkan air susu mak yg megalir di badan suami, dan mak angap suami bukan anak dia, mak kata kalau mak mati dia taknak suami datang dan katanya dia nak suami cepat2 kawin dengan pilihan mak sebelum dia mati..



Saya dan suami xnak bercerai tapi layak ke saya pentingkan perasaan saya berbanding org yg melahirkan suami saya.. perlukan saya undur diri 😭



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA kami hidup bahgia sangat tapi mentua paksa suami ceraikan saya talak 3,, tapi suami saya taknak .... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top