Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

janda bergetah sanggup beli saya 500k jika mahu jadi suaminya-saya ni duda anak 2

Assalamualaikum admin dan semua pembaca yang budiman. Bukan lah isu kisah rumah tangga sebab saya ni duda anak 2.


 Ceritanya macam ni. Saya mengenali seorang wanita yang usianya jauh lebih tua dari saya. Sedangkan saya baru 20an. Isu nya bukan lah umur. Tapi cara wanita tu ingin membeli saya.

 Dia nak menjual tanah di pantai timur milik keluarga nya dan nak jual rumah arwah suami dia. 

Jumlah jualan melebihi 3juta. Dan nak bagi saya sebanyak 500k jika saya sanggup berkahwin dengan dia. Saya menegaskan dengan dia yang saya bukan lah manusia/lelaki/ayah yang mata duitan. Dan maruah saya bukan untuk dijual beli. Dalam tempoh 3-4bulan saya melarikan diri dari dikejar wanita tersebut. 


Semua frendlist facebook saya dia mesej. Saya jadi tak selesa sebab nya dia memburukkan saya. Cakap saya ni susah la. Ego la. Semua la yang negatif selepas saya menolak lamaran dia. 


Apa yang saya nak buat ya? Perlukah saya melaporkan perkara ni pada pihak berkuasa? Sebab sekarang ni dia mengganggu privasi saya dan anak2.
(Rupa,umur dan harta bukanlah yang saya harapkan.


 Cuma hormat saya sebagai seorang lelaki walaupun saya hidup dengan anak2 sekadar cukup makan. Pendapat anda semua amat lah di perlukan.)



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA janda bergetah sanggup beli saya 500k jika mahu jadi suaminya-saya ni duda anak 2. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top