Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

isteri anak tinggal saya keseorangan dirumah..saya hampir nak bunuh diri sebab terlalu rindukan mereka..apa salah saya

Assalamualaikum ..nama saya anesham shah saya lelaki.saya pinjam fb kawan.

minta hide nama saya.sebab saya buntu kecewa dan rasa ingin bunuh diri selepas kejadian menimpa diri saya.

ceritanya saya telah berkahwin dan mempunyai seorang cahaya mata perempuan yg kini berumur 1 tahun 3 bulan.saya dari anak lahir saya sediakan semua sampaila saya xda duit saya usaha juga demi bsrkan ank sy ini.


saya cukup rapat dan blh khlgn ank saya.sampaila pada detik hitam dlm hdp sy 14.10.2016 anak isteri saya tinggalkan saya.dia minta bapa dia ambil dia di rumah ibu bapa saya.pada saat itu juga saya merana hingga kini.


kerana rindu anak saya.dia xbg saya n keluarga bawa keluar anak perempuan saya.selain jumpa di rumah nya sahaja.admin sy rindu ank sy hampir bunuh dr.dia ttp xbg.

saya hanya mahu bawa ank sy keluar ambil pg ptg hantar.tp mereka kejam hukum sy hanya kerana dengar khabar angin dari orang ketiga.saya telah kata pada isteri.jika dia ikt bapa nya pulang sebelum ini dln keadaan marah saya lafaz aku talak 3 ats kau.


soalan saya talak jatuh ke?sekarang isteri mengandung nak masuk 5 bulan.saya buntu tlglaa hidup saya merana.hari keempat saya xtahu khabar berita anak saya.kerana dia tukar no lain.YA ALLAH HINA RASA DR NIE



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA isteri anak tinggal saya keseorangan dirumah..saya hampir nak bunuh diri sebab terlalu rindukan mereka..apa salah saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top