Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Inilah Antara Sebabnya Mengapa Jin Jantan Suka Menyetubuhi Wanita Terutamanya Yang Bergelar Isteri

Sebagai perempuan muslimah haruslah mengerti tentang hal-hal seperti ini iaitu perlakuan Jin terhadap perempuan. Mungkin ramai wanita tidak menyedari kenapa boleh Jin menggauli perempuan atau istilahnya meniduri, padahal tidak terasa apa-apa. Sebenarnya tidak semudah demikian pemahaman tentang Jin menggauli perempuan.


Pada kenyataannya, seorang perempuan biasanya lebih terdedah daripada serangan-serangan Jin baik kerasukan atau lain-lain. Ini kerana perempuan adalah sangat lemah terlebih para perempuan yang sama sekali tidak mendekatkan diri kepada Allah SWT.

 Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud, "Apabila wanita keluar dari tempat tinggal jadi syaitan bakal menghiasi mereka depan dan belakang. Depan di bahagian muka dan belakang di bahagian pinggul. Oleh demikian kenapa wanita disebut akan mendatangkan fitnah waktu keluar tempat tinggal, dinasihatkan untuk mrka agar memakai pakaian tutup dan berdoa serta berzikir agar syaitan tidak menghiasi mereka serta tidak memudaratkan mereka.
  "
Jin sangat senang melihat aurat terutama aurat perempuan. Masa Rasulullah pulang kembali kerumah dari gua Hira. Pada masa itu Khatijah membuka baju Beliau dan menanya soalan sama ada makhluk (Jibril) masihlah ada? Apabila tidak jadi itu malaikat, jika ada jadi itu syaitan. Kerana Jin sangat suka melihat aurat manusia. Pada masa itu Rasulullah dalam keadaan ketakutan waktu itu. Dan Jibril sudah pergi.


 Untuk perempuan haruslah membaca doa ketika akan membuka aurat ketika sendirian sekurang-kurangnya Bismillah, Allah akan memberikan hijab hingga ke alam ghaib yang tidak boleh seorang pun memandangnya.
Pada saat memasuki bilik mandi, tandas ketika buang hajat besar atau lain bacalah doa dan mohon perlindungan dari jin yang terkutuk. Dalam sebuah hadis juga dijelaskan bahawa tempat jin salah satunya di tandas. Jin sangat senang berada di tandas.


Selain di WC jin juga sangat mudah untuk masuk kedalam tubuh-tubuh manusia melalui lubang-lubang yang ada di dalam tubuh. Jika tidak ingin dimasuki Jin bacalah doa agar dijauhi Jin. Berikut rujukan mengenai Jin sangat suka masuk melalui lubang yang ada dalam tubuh manusia. Ternyata lubang manusia menjadi sarang Jin


 Sebagai umat muslim tentunya kita dilarang untuk bersiul kerana itu juga kesenangan Jin, dan juga ketika menguap tutuplah mulut supaya Jin tidak masuk kerana sudah tertutup. Dan satu lagi jangan membuat perjalanan dengan bukan mahram, diantaranya ada Jin yang mengikuti.

Jika bagi anda yang sudah berkeluarga, Ketika akan berjimak jangan lupa membaca doa terlebih dahulu, agar Jin tidak ikut serta saat anda bersama pasangan melakukan hubungan suami isteri. Jika tidak berdoa sangat mungkin Jin mendatangi anda dan pasangan anda. Kerana Jin mempunyai syahwat dan nafsu sama halnya dengan manusia.Berkaitan permasalahan Jin, beberapa perkara yang perlu anda elakkan untuk dilakukan, seperti berikut ini:


  1.  Jangan pernah mandi dalam keadaan terbuka (tidak memakai sehelai benang pun
  2. Jangan mandi Ketika mendekati waktu maghrib atau selepas petang. 
  3.  Jangan tidur tanpa memakai pakaain atau dalam keadaan terbuka. Bagi perempuan jangan memakai pakaian minimum 
  4.  Lebih baik tidur menyamping (mengikuti sunnah Rasul), terutama bagi kaum perempuan jangan tidur terlentang 
  5.  Jangan tidur antara waktu Ashar sampai Maghrib. 
    6.Jangan tidur di ruang tamu

Kepada perempuan Ketika akan tidur jangan sampai lupa membaca doa. Ini supaya tidak dijahili oleh jin laki-laki yang akan menggauli anda. Jika merasa dihimpit atau ditindih, bersegeralah memohon pertolongan pada Allah SWT, mungkin Jin tengah melakukan kejahatannya.
 
Sebagai perempuan, tentu semua mempunyai paras yang cantik, inilah yang membuat jin laki-laki tertarik pada kaum perempuan. Bagi perempuan yang tinggal secara -sendirian bacalah doa dan melindungi diri dengan membaca ayat kursi ba'da maghrib, subuh dan sebelum tidur. Hal ini dilakukan agar Jin tidak berada di tengah kos-kosan perempuan. Juga selalu bershalawat para Rasulullah SAW dan membaca Al-Quran untuk menambah aura-aura yang baik. Hal ini berlaku bukan pada anak kosan saja, namun bagi semua perempuan agar dilindungi Allah SWT dari Jin dan Setan laknat.

 Sahabat, sebagaimana banyak kebaikan yang diajarkan dalam Islam, senantiasa selalu berdoa, membaca Al-Quran, berzikir, berselawat dan lain-lain agar diri dilindungi dari pengaruh Jin dan syaitan. Mesej penulis jangan sampai mengunjungi orang yang bersekutu dengan Jin (dukun) atau berteman dengannya. Dan dalam memulakan hidup ini selalu membaca Bismillah pada setiap memulakan sesuatu dan mengakhiri dengan Alhamdulillah. Semoga bermanfaat.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: agama

TERIMA KASIH SUDI BACA Inilah Antara Sebabnya Mengapa Jin Jantan Suka Menyetubuhi Wanita Terutamanya Yang Bergelar Isteri . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top