Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Doktor gila Seks Tawarkan RM800 Kepada Wanita Yang Sudi Hantar Gambar payudara Dengan Alasan Pemeriksaan Online

Macam-macam cara pelik betul yang sanggup di buat semata-mata nak puaskan nafsu ‘gila seks’.. Buat pompuan-pompuan kat luar sana hati-hati la kalau dapat mesej pelik-pelik di akaun Facebook..Terkini, ada beberapa pihak dah guna taktik baru nak ambil gambar lucah pompuan kat luar sana dengan buat pemeriksaan payudara secara online.. Apa kejadahnya buat pemeriksaan secara online..

Tengok gambar payudara pompuan kat luar sana dah boleh tahu dorang ada sakit kanser payudara? Hebat betul mata ‘doktor’ yang periksa payudara ni.. Satu lagi taktik kotor dah mula tersebar di laman sosial..Selepes korang dah tunjuk gambar payudara korang kat orang ‘gila seks’ ini korang akan dapat vouncer RM800.. Mudahnya nak dapat duit, tunjuk payudara je dah boleh dapat RM800..

Pada pompuan kat luar sana kalau dapat mesej yang pelik-pelik tu tak payah la nak dilayan ye.. Prihatin sungguh nak buat pemeriksaan payudara secara online, bila dah buat boleh dapat duit..Berhati-hati la dengan taktik orang ‘gila seks’ ni, macam-macam cara dorang sanggup buat untuk memuaskan nafsu.. Sekadar tengok gambar payudara korang pun dorang boleh buat ‘modal’ puaskan nafsu dorang.. – MissA/UtaraNews

https://utaranews.files.wordpress.com/2016/11/wp-1478298896473.jpg

https://utaranews.files.wordpress.com/2016/11/wp-1478298906987.jpg





Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Doktor gila Seks Tawarkan RM800 Kepada Wanita Yang Sudi Hantar Gambar payudara Dengan Alasan Pemeriksaan Online. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top