Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Disebabkan Ibu Saya Berhutang Dengan Duda Tua Anak 6, Saya Jadi Mangsa- Luahan Gadis 17 Tahun

assamualaikum admin.. sila hide nama saya ye..saya berasal dari batu pahat . johor..saya berumur 21thun sudah berkawen masa umur 17 tahun
dan suami 50an..( berstatus duda anak 6 )dan kini saya dah berkawen selama 4tahun..


belum dikurniakan anak lagi. sebelum tuh.. saya berceritakn macam mana boleh berkenal dengan suami . dulu saya perkerja suami..warong je..


dan masa tuh saya ade masalah dengan kekasih saya yg bersusah senang dgn saya selama 2tahun..orang simpang renggam.. bernama Abu..disebb kan ibu bapa saya berhutang dengan bos (suami) saya terpksa kawen dengan bos saya sendiri yg kini bergelar suami sah saya tapi smpai skg saya rasa bgitu tersksa kerna berkawen dengan orang yang takpernah sy..saya kesal sebb ikut pilihan ibu ayah saya..bertahun demi tahun..suami saya macam tak hargai saya .

bila susah.. beriya cari saya.. bila senang dia akan biarkan saya..
dia selalu aibkn saya ..bercerita pasal saya..dia jugak banyak kali g berubat untuk saya.. berubat kononya saya kena sihir la..


dia jugak penah berskandle ngan perkerja da sendiri.. ari2 sms.. ari2 bercall.tp dia tak tulis nma perempuan tuh.. dia letak nama sebaliknya..macam2 belaku selama 4tahun ni.. dn arini saya rasa saya tak ade perasaan lagi.. rasa macam kosong dlm hati ni.. arini saya call bekas kekasih saya .. bertanya kabar. tahu2 dia masih tunggu sya.. 


dan tak pernah dia pdm memori bersama dia .dia masih ingat waktu2 terpenting.. dlm hati saya waktu ni.. sungguh terharu kerna memilih org lain..bukan kita mahu ni terjdi.. tapi mungkin saya dan abu tiada jodoh.. dulu abu selalu bawak saya jumpa sedara mara dia.. dan bergelarkan saya tunang dia.. memamng berdosa bila kita nginngatkan lelaki lain selain suami sendiri.. tapi adakah saya selalu di ingati? maaf atas luahan ni.. tegurla bila ade kesalahan atas luahan ni terima kasih admin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Disebabkan Ibu Saya Berhutang Dengan Duda Tua Anak 6, Saya Jadi Mangsa- Luahan Gadis 17 Tahun . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top