Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Baru Sahaja Menempuh Alam perkahwinan, Tak Sangka Rupa-rupanya Suami ku...

Saya sudah berkahwin dan usia perkahwinan saya bru 1 tahun 8 blan.saya belum dikurniakan rezeki utk mendptkan anak.Yang mnjadi masalah skrg ni,bru2 ni suami menghidapi penyakit " pasang surut".pergilah kami ke klinik utk mgambil ubat.tpi pihak klinik menyuruh kami ke hospital besar utk mndpat rawatan susulan.suami saya mlas utk pergi ke hospital.dia nak berubat kampung dlu.

Ekoran penyakitnya mkin teruk,saya mendesak dia utk pergi ke hospital yg under cover insurans tmpat keja dia.smpainya kami di hospital swasta tu,kmi diarahkan pergi ke tmpat emergency.bila sampai giliran suami,saya biarkan dia masuk dulu ke dlam bilik doktor.selepas berapa minit saya plak dipanggil msuk oleh nurse yg bertugas.

alangkah sedihnya hati apabila doktor menjelaskan tntg pnyakit suami saya ni.katanya bahaya,nyawa dan tidak bleh memberi anak.mendengar kata2 doktor yg terakhir tu membuatkan hati saya menjdi sebak.akhirnya,mengalir juga air mata yg ditahan td.hilang rasa malu di dpan nurse dan doktor tu.

Dan sekarang,kami mendapatkan khidmat di hospital kerajaan kerana hospital swasta td tiada pkar.di hospital ni plak,ketika doktor melakukan pemeriksaan terhadap suami saya,trdengar soalan yg diajukan kpd si suami."awak dh ada anak?brapa lama sudah khwin?".

skali lg hati saya dirobek.dlam hati hanya Allah saja yg tahu perasaan itu apabila dikaitkan dgn anak.dan skrg,suami telah menjalankan pembedahan atas penyakit tu.adakah masih ada sinar harapan utk kami atau sebaliknya?hanya menunggu jawapan dri doktor dan ketentuan dri Illahi.




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Baru Sahaja Menempuh Alam perkahwinan, Tak Sangka Rupa-rupanya Suami ku... . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top