Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Ayah Pemalas Tak nak Kerja Asyik Berkepit Dengan Mak, Saya Jadi Serabut

Hidekan fb sy ye. Saya buntu dan tak tahu apa yg saya patut buat. Keadaan saya skrg 50/50, diluah mati emak ditelan mati bapak. Sebelum ni mak ayah saya ada krisis, setelah hampir setahun duduk berasingan ayah dtg balik berbaik dgn mak. 


Tapi masalahnya, selama setahun tu macam2 dah jadi, sampaikan mak pun boleh berubah. Yg baik okaylah tapi yg xbaiknya saya tak tahu nak hadap mcmana. Yg ayah saya pun berubah juga tapi satu ja dr dulu sampai skrg xhabes2 dgn cemburu dan syak wasangka dia yg xbertempat sampai mak pun rimas. 

Pendekkan cerita, skrg diorang mmg dh duk bersama tapi mcm xbahagia. Mak lebih pilih berpisah kalau itu ja yg blh buat dia rasa tenang dn bahagia. Ayah xnk lepaskan mak tapi perangai cukup lah merimaskan. Yg sy ni anak sulung, sekarang pun blh dkatakan sy yg menanggung pbelanjaan keluarga. Yela, mak nak kerja terbatas sbb ayah. 

Ayah pulak asyik nak berkepit dgn mak, kerja nak tak nak. kdg bila diorang gaduh sy jadi serabut buntu sedih semuanya ada. Sy tak tahu apa penghujung kisah dorang. Harapkan saya ni kuat sebabkan adik2 saya ja. Adik2 kecik lg bukan faham apa pun. Kesian dorang. Harap warga krt ada nasihat yg mampu tlg saya.






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Ayah Pemalas Tak nak Kerja Asyik Berkepit Dengan Mak, Saya Jadi Serabut . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top