Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ANAK PENAGIH dadah sanggup pukul ibu sedang makan dengan kuali hingga pengsan


Ibu Parah Dibaling Anak Dengan Kuali Besi|Hanya karena tidak diberi uang,seorang anak tega menyiksa dan mencederakan ibu kandungnya yang berusia 55 tahun.




Tidak cukup dengan itu,anak lelaki yang berusia 30 tahun itu juga membaling kulai besi ke arah ibunya yang tengah makan hingga mengakibatkan mangsa cedera dikepala dan pengsan.

Akibat penderaan yang dilakukan lelaki pengangguran itu,pihak polis terpaksa menahannya pada 11.11.2016 dirumahnya dusun martubung Medan Melayu Deli.

Bapa suspek berkata,isterinya menolak memberikan uang yang di minta anaknya itu karena mereka mengetahui uang itu akan digunakan untuk membeli dadah jenis ganja.

Mengingatkan hal itu kepada suspek,suspek pun langsung membaling kuali yang berisi lauk itu ke arah ibunya hingga terjatuh dan pengsan.

Melihat kejadian itu bapa mangsa kemudian memarahi anak yang putus tangan sebelah kiri akibat ditetak setahun lalu kerana mencuri,akan tetapi suspek menentang dan mengajak bapanya yang usia lanjut untuk bergaduh secara jantan.

Pergaduhan antara anak dan bapa pun tercetus hingga warga sekitar meleraikannya sebelum dilaporkan kepada pihak polis.

Di balai polis melayu deli,adik kandung suspek yang berusia 16 tahun baru balik dari sekolah  terus kebalai sebaik saja kejadian itu dimaklumkan tetanggnya

Tanpa sembarang amaran ,adik paling kecil antara 4 beradik itu terus membelasah abangnya hingga terpaksa dilarikan kehospital karena patah kaki kanan dan hilang 3 gigi selain dari cedera di bagian muka.

Kepolisian Medan melayu deli labuhan batu Ismail berkata pihaknya terpaksa menahan reman adik suspek karena di kuatiri akan melakukan sesuatu di luar jangkaan memandangkan ia adalah jaguh silat antara sekolah yang cukup dikenali.

“Pihak kami khawatir adik suspek menyimpan dendam lama kerana  diketahui suspek sebelum ini kerap mendera ibu kandungnya jika kemahuannya tidak di turuti,Bagaimana pun barang bukti berupa kuali,sudah kita simpan,katanya.

Dari lokasi kejadian Amirul Yahya Memberitakan dalam talian Eberita Nusantara News.



http://eberita.org/ibu-parah-dibaling-anak-dengan-kuali-besi/





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA ANAK PENAGIH dadah sanggup pukul ibu sedang makan dengan kuali hingga pengsan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top