Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

3 Bulan Hamil Anak Luar Nikah, Gadis Ini menyesal Setubuh Dengan Lelaki Seperti Ini

hai semua , mohon admin hide kn profile saya ye, saya berumur 21 tahun dan saya mengandung 3 bulan namun belum sah berkahwin, bulan depan saya dgn pasangan akn blik kampung utk selesaikan hal ini dan berkahwin secara sah, tapi sejak kebelakangan ini, pasangan saya asyik luka kan hati saya , dah lah saya ni bukan nya sihat sgt mengandung , hb saya low jadi saya lemah. 

gambar hiasan
pasangan saya berkerja sbgai manager, jadi ada sorg staff dia ni (staff perempuan) chat dgn dia, i pun x tahu ape yg mereka bualkan, sbb pasangan saya delete conversations dia dgn staff tu, saya tahu sbb waktu itu telefon pasangan saya ade kt tgn saya jadi saya menerima msj dari staf itu berbunyi "yalaa.." 

so saye pun pelik, ape yg yala nye sdgkn xde ape pun msj sblm ni , dah tu saya bls lh "ape" then prmpuan tu kata nothing n i dh x reply dah 10 minit kemudian staff itu chat lagi "x busy ke" n i bls "x dh blik kt rumah , dah tido" (sbb waktu itu i msih nk bersabar serta harapkn dia x chat lagi tapi beberapa lma kmudian staff tu chat lagi "tido ke dating?" 

so dlm fikirn aku apesal staff ni lain mcm je? ape sal dia tnya mcm tu? dia cek ke stts online psngn aku?? 


jadi nak minta pendapat warga krt lah patut ke saya truskn kwin dgn llki mcm ni? n ape motif pasangan aku padam conversation dia dgn staff prmpuan dia tu?? 😔😔 mohon nasihat dn pendapat semua.. terima kasih.- KRT



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA 3 Bulan Hamil Anak Luar Nikah, Gadis Ini menyesal Setubuh Dengan Lelaki Seperti Ini. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top