Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

2 Gambar Keadaan Ezad Lazim Terkini Selepas Disantau

Satu ketika dahulu, Ezad Lazim telah dimasukkan ke hospital kerana mengalami muntah-muntah 20 kali sehari. Namun begitu doktor yang merawatnya tidak dapat mengesan punca sebenar kesakitan yang dialami oleh Ezad. Penyanyi itu sendiri tidak menolak dirinya terkena buatan orang.

Biasalah bilasudah kembali popular selepas Gegar Vaganza, pasti akan ada pihak yang cemburu. Menyihir seseorang adalah cara paling mudah untuk menjatuhkan kembali karier Ezad.Namun begitu, kadar kesihatan Ezad Lazim kini semakin pulih selepas menjalani perubatan cara Islam. Kata Ezad:-

    Sebelum ini saya tidak tahu apa penyakit saya sebab sering muntah-muntah dan beberapa kali dimasukkan ke hospital. Penyakit saya ini membuatkan emosi saya jadi tidak stabil kerana tertekan. Alhamdulillah selepas mendapatkan rawatan perubatan Islam untuk memulihkan semangat saya bertambah baik.

Kesihatan Ezad Lazim Semakin Baik Selepas Berubat Cara Islam

    Sekarang kesihatan saya sudah 80 peratus pulih daripada penyakit tetapi saya perlu mengawal pemakanan dan tidak boleh makan dengan kuantiti banyak dalam satu-satu masa. Makanan pedas pun saya tidak boleh (makan) nanti saya akan muntah dan perut saya akan jadi sakit


Kesihatan Ezad Lazim Semakin Baik Selepas Berubat Cara Islam

Semoga kesihatan Ezad akan pulih 100% dalam masa terdekat ini. Abang Nara kalau muntah sekali sehari pun dah rasa penat satu badan. Tak tahu macam mana Ezad boleh tahan muntah sampai 20 kali sehari. Agak pelik juga di dunia yang serba moden ini masih ada yang mahu menggunakan perbuatan syirik dan khurafat untuk memusnahkan hidup orang lain. Bawa-bawaklah bertaubat sebelum terlambat. SumberMstar Online.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA 2 Gambar Keadaan Ezad Lazim Terkini Selepas Disantau . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top