Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

hampir 3 fon saya dimusnahkan. 1 dibaling pada dinding.kedua diflush dalam mangkuk tandas, ketiga rendam dalam air.

 pening dengan isteri ni.sakit kepala  saya dibuatnya.

hampir 3 fon saya dimusnahkan. 1 dibaling pada dinding. kedua diflush dalam mangkuk tandas .

ketiga rendam dalam air. yang pakai sekarang ni pun pakai sembunyi.hehe.sebabnya dia ingat saya ade perempuan lain lagi

.saya dah taubat dah tak ade dah kes macam sebelum ni tapi tak percaya jugak.kalu time isteri datang bulan, masa tu saya kena hati2 bimbang dia buat perkara sama

.jadi macam mane saya nak selesaikan masalah macam ni.


pening kepala saya dibuatnya pasal kena standby fon bimbang perkara sama berulang lagi terutama time dia datang bulan.

kisah rumah tangga






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA hampir 3 fon saya dimusnahkan. 1 dibaling pada dinding.kedua diflush dalam mangkuk tandas, ketiga rendam dalam air.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top