Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

.saya berkahwin kali kedua dah nak masuk 3tahun.sepanjang perkahwinan saya akan alami pendarahan jika bersama suami

Asslm admin n smua
Mohon hide kn profile sya



Sy da masalh kshtan.begini citenya.saya berkahwin kali kedua dah nak masuk 3tahun.sepanjang perkahwinan saya akan alami pendarahan jika bersama suami.buntu fikiran bila memikirkan masaalah ni.sy dh beriktiar pelbagai cara

.chek spital kerajaan n swasta tp hasilnya sya chat n normal.sy dh cuba brubt dgn ustaz yg kluar kt tv.ustaz tu ckp sya kena SIHIR RUMAHTANGGA...skrg sy n suami xpernah bhgia ada je yg xkena antara kami.

sy dh pernah mohon cerai d mahkmah tp suami xnk ceraikn sya.sya btl2 fobia bl nmpk darah bl lepas kami bersama.yg peliknya xda sakit tp xtau dari mana dtgnya darah itu.

sy dh bnyk duit abis n dh xtau mcm mana nk buat.sy sekadar brkngsi mana tau da shbt d luar sana dpt membntu sy dr segi memberi maklumat tempat perubatan ke @ no telefon yg boleh sy hubungi.

 Siti Raziyah Jemakir Yup btl.. ad org tmpt sye kne.. da puas brubt sne sni mmg xde ubt da.. sgle2nye die da cbe to xbrjaye.. klau nk cte sdeh jgk dgr... ex bf die knci rhim die smpi xbly nk brsme lngsng.. siap ex bf die ckp "kkau aq xdpt org lain pon xbley dpt" smpi skrng die xde ank.. kwen da 2x..

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA .saya berkahwin kali kedua dah nak masuk 3tahun.sepanjang perkahwinan saya akan alami pendarahan jika bersama suami. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top