Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

susah untuk aku bangun semula ko duakan aku bukan setakat dengan perasaan mu ja ..tapi ko dah sentuh perempuan tu .ko bawak masuk rumah kita




setiap rumah tangga yg d bina pasti ada impian masing2x .. bgtu juga dengan rumah tangga ku .. ikatan perkahwinan yg d bina d atas dasar cinta selama 4 tahun dan d kurnia kan sorg anak dan kini aku tengah sarat mgandung anak yg ke2 ..

 bergolak hanya d sbb kn khdiran sorg pmpuan .. sejak khdiran pmpuan tu mcm2x terjadi dlm rumah tangga aku .. aku d 2kan time tngah mgandung kan anak ny .. time tengah sarat .. tanpa belas kasihan .. tnpa sdikit rasa peduli pun dia abaikan aku .. mcm2x yg dorg ber2 lakukan d blkg aku ..

 pmpuan masih terlalu mudah .. saya dah mintak cara elok utk awak tinggal kan suami saya .. sbb saya n anak2x sya sgt memerlukan suami saya .. tapi koe tak pernah endah kan .. malah makin beria2x koe nak kan suami aku .. khdpn rumah tangga ni hancur dan suram sekelip mata .. mana kasih syg mu dulu ..


 swktu koe ingin mndpt kan aku .. ingin mghalal kn aku .. sekelip mata koe lupa kan semua tu .. koe gantikan aku dgn pmpuan lain .. aku sakit dgn semua nie .. aku mgandung kn anak ku .. mmbwa perut nie kehulur hilir .. kuat kan semgt ku wlaupun aku sbnr ny dah btl2x terjtuh ... susah utk aku bangun semula ..koe duakan aku bkn stakat dengan prasaan mu jak .. 

tpi koe dah sentuh prempuan tu .. koe bawak masuk rumah kita .. buat benda tak snonoh tu kat atas katil tempat tidur kita .. aku cuba bthan .. aku cuba bsabar .. hati isteri mana yg boleh bsabr .. koe pukul aku naik tangan dengan aku smpai bdan aku lebam2x . mulut aku bdarah hanya d sbb kn aku hlg koe keluar rumah utk bjmpa dgn pmpuan tu .. setiap hari koe biar kan aku ..

 abaikan aku .. yg tengah sarat nie berseorgn d umah .. aku tak paham .. tak boleh tpikir .. mana hati koe .. naluri koe sbgai sorg suami .. anak dlm kndgn aku nie anak koe .. apa lbh ny pmpuan tu smpai koe buang aku mcm nie skli .. skrg aku dah tak tahan dgn semua nie .. kputusan aku utk tinggl kan koe muktamad .. aku tak pernah kisah .. sesusah mana pun kita slma nie aku tak pnh tinggl kn koe .. makan ke tak kita aku ada d sisi mu .. 


sakit mu aku ada .. tpi semua brubah bila koe ada yg lain .. aku tiada nilai .. trima kasih tunjuk kan semua nie dgn aku .. aku hrap lepas nie koe bhgia bsma dgn pmpuan yg koe impikan .. yg koe idamkam .. aku mgalah bkn sebab tak nak hrungi semua nie .. sbb ksakitan yg aku rasa slma koe buat aku bgini time aku tngah mgndung d luar keupayaan aku .. koe pukul isteri koe yg tengah sarat mgandung tnpa belas kasihan .. koe abaikan aku ..


 koe biar kan aku bsorgn stiap mlm .. koe pulak boleh bmnja2x n mcipta kasih dgn pmpuan tue .. masuk hotel keluar hotel .. hebat ny cinta nafsu mu bsma ny .. aku lepas kan koe utk bsma ny .. aku janji yg aku xkan pernah kembali lagi dlm hdup mu .. aku akan jaga anak2x ku .. anak2x ku la kekuatan aku utk terus bthan dri semua kskitan nie .. semoga koe bhgia bsma ny .. aku janji xkan pernah gangu hdup mu lagi ..

kisah rumah tangga






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA susah untuk aku bangun semula ko duakan aku bukan setakat dengan perasaan mu ja ..tapi ko dah sentuh perempuan tu .ko bawak masuk rumah kita. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top