Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

arwah ibu ada tinggalkan duit untuk adik lisa dalam 13k..Tapi duit tu habis di kebas oleh orang yang x bertangunjawap.


 MAK DAH ARWAH
AYAH X BERAPA SIHAT


Assalammualikum..
Saya mohon tlong bantu adik lisa ni..klau x mampu tlong viral kan nasib 2 anak beranak ni..



Ceritanya mcm ni..arwah ibu adik lisa ada tinggalkan duit untuk adik lisa dlm13k..
Untuk sekolah adik lisa. Tapi duit tu habis di kebas oleh org yg x brtangunjawap.
Lisa budak pandai dlm tingkatan 5 di maktap mahmud a.s.
Ayah lisa ni mmg x sihat..faktur umur..jalan pun harap bertongkat saja
Dan mereka langsung x ada pendapatan.


Hanya harapkan rm300 sebulan dari jabatan kebajikan..mmg x cukup dgn sekolah lagi dan barang dapur
Masa kami datang pun dah 3 hari diorg tahan lapar.
Harap kwn2 dpt bantu adik lisa dah ayah dia.sebarang bantuan terus ja kerumah diaorg..no akuan x ada.



No 118c lorong tengah seberang perak 05050 a.s kedah.
Ni no hp adik lisa dan ayah dia diorang pakai 1 hp ja..
017 4236749
https://beritapantas92.blogspot.my/2017/01/ibu-dah-arwah-ayah-pula-tak-sihat-duit.html






Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA arwah ibu ada tinggalkan duit untuk adik lisa dalam 13k..Tapi duit tu habis di kebas oleh orang yang x bertangunjawap.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top