Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Dakwaan Dari Kru Produksi — Tasha Shilla, Kekasih Memadu Asmara Dalam Bilik Air



Seperti yang dikatakan sendiri oleh Tasha Shilla, ini bukan pertama kali khabar angin seperti ini sampai ke pendengaran media dan para peminat. Sebelum ini pun ada satu dakwaan mengatakan pelakon ini galak bercumbuan di khalayak ramai.



Menerusi laporan Harian Metro hari ini, ada kru produksi penggambaran drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna mendakwa Tasha Shilla dan kekasihnya, Hans memadu asmara dalam bilik air yang ditempatkan di lokasi penggambaran.

“Siapa yang cakap benda macam ini? Saya taknak komen panjang-panjang selagi tak jumpa orang yang menyampaikan cerita itu!” tegas Tasha Shilla mengulas khabar angin ini.

“Saya sampai tak tahu nak kata apa. Memang mengejutkan sebab macam tak sudah-sudah orang nak memalukan saya dengan cerita macam ini. Saya sedar ia bukan pertama kali dilemparkan, tapi cukup-cukuplah buat saya macam ini. Ini tuduhan melampau dan memalukan”

“Takkan saya tak boleh berfikir sampai perlu buat benda macam itu di tempat kerja?” tambahnya lagi yang telah menjalin hubungan cinta bersama Hans sejak akhir 2013 lalu. (rtky/m)


http://eberita.org/dakwaan-dari-kru-produksi-tasha-shilla-kekasih-memadu-asmara-dalam-bilik-air/








https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Dakwaan Dari Kru Produksi — Tasha Shilla, Kekasih Memadu Asmara Dalam Bilik Air. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top